Foto: Petra H.
ID 1375612

Petra H. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Karviná

Humanitní obor

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 1 měsíc

Sk*******kov

Senior koordinátor jazykových služeb – jazyková škola, překlady a tlumočení

červenec 2014 – říjen 2024 10 let a 4 měsíce

Komplexní zajištění služeb v oblasti překladů, tlumočení a jazykové školy. Péče o zákazníka, jednání s dodavateli a klienty. Příprava kalkulací a nabídek, zajišťování překladů a tlumočení, organizace práce dodavatelů, příprava a kontrola překladů. Zajišťování jazykové výuky, administrativa jazykových kurzů. Fakturace (dodavatelská, klientská), vstupní školení, nábor lektorů. Zajištění chodu kanceláře.

SE*****ava

Obchodní asistent

srpen 2007 – červenec 2014 7 let

Celkové vedení firemní administrativy a zajištění chodu kanceláře, služebních cest a příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. Samostatné řešení jednotlivých obchodních případů, jednání se zákazníky a dodavateli, tvorba poptávek, nabídek, objednávek, logistika, fakturace, podávání hlášení Intrastat, jednání s úřady, zajišťování dopravy. Každodenní komunikace v anglickém jazyce.

Se*******iná

Realitní makléř

leden 2007 – srpen 2007 8 měsíců

Prodej nemovitostí, marketing, jednání s úřady a bankami. (OSVČ)

T-*******aha

Sekretářka/ asistentka managementu

srpen 1998 – listopad 2006 8 let a 4 měsíce

Celkové zajištění administrativní a provozní podpory kanceláře generálního ředitele a právního oddělení. Komunikace se zákazníky, vedení firemní databáze, příprava zasedání představenstva, příprava dokumentů pro jednání, nabídek, podkladů pro veřejné zakázky

IC*******aha

Asistentka obchodního zástupce

duben 1998 – červenec 1998 4 měsíce

Komunikace se zákazníky, sjednávání schůzek, příprava podkladů pro obchodní jednání, běžná administrativa, příprava nabídek a podkladů pro tisk, fakturace.

Wa*******ČNB

Recepční v administrativě

září 1997 – březen 1998 7 měsíců

Vyřizování administrativních úkonů, přijímání hostů a péče o návštěvy, vyřizování telefonátů a zpracovávání příchozí pošty, zajišťování občerstvení při jednáních, zajišťování kurýrních služeb, komunikace se správou budovy. Každodenní komunikace v anglickém jazyce.

Jazyky

němčinazačátečník

polštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Obchodní myšlení

Kurzy

Kurz Účetnictví a daňová evidence (Osvědčení Ministerstva školství)

Kurz Účetnictví a daňová evidence

březen 2007

Kurz práce na PC a administrativy - součásti studia na Gymnáziu

Kurz práce na PC, práce v programech MS Office, pracovní korespondence

leden 1997

Zájmy

Zdravý životní styl, cvičení, psychologie

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45