L. O. , životopis 562345
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Břevnov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Event Specialist HR ředitel / manažer Marketingový ředitel/manažer Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Podnikání a management
září 2022 – červen 2024Vysokoškolské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Řízení lidských zdrojů
září 2021 – červen 2022Bakalářské
CEDUK, Soukromá Vyšší škola odborná
Projektové řízení, management
2018 – 2021Vyšší odborné
Střední Škola Antala Staška
Cestovní ruch (Ekonomika a cestovní ruch)
2014 – 2018SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 11 měsíců
Mi*******iky
Senior klientského oddělení
květen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Aktivní podpora a vedení týmu v oblasti agendy pobytů cizinců, školení a mentoring nových zaměstnanců v rámci pracovního procesu, řešení telefonických žádostí cizinců ohledně pobytových oprávnění.
ZF*****fen
HR asistent
červenec 2022 – duben 2023 10 měsíců
Kontrola vzdělávání pro zaměstnance na oddělení vývoje, zadávání prezenčních listin do systému, komunikace s vedoucími oddělení.
Cl*********nce
HR support
říjen 2021 – červenec 2022 10 měsíců
Administrativa spojená s náborem, podpora managementu společnosti spolupráce na školení zaměstnanců, adaptace nově příchozích zaměstnanců.
YY******* o.
Office manager
srpen 2020 – září 2021 1 rok a 2 měsíce
Vystavování faktur, vyřizování administrativy, objednávání kancelářských potřeb, starost o firemní akce.
Lo*****ace
Project manager organizačně-ekonomický
červen 2019 – 2020 1 rok a 7 měsíců
Sjednávání zdravotních workshopů ve firmách, komunikace s klienty, vyhledávání nových příležitostí, zodpovědnost za dodané služby, nacenění workshopů a vyřízení zpětné vazby.
Ch********* SE
Asistentka
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Zakládání nových smluv, komunikace s klienty, zpracovávání účetnictví do tabulek v Excelu, ověřování informací o potencionálních klientech.
On********* s.
Account Executive
2018 – 2018 6 měsíců
Komunikace s klienty, oprava zadané práce, následná kontrola a zadávání grafikům na zapracování.
HO*****a.s
Operátorka
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Tvorba rezervace, komunikace po telefonu a emailu se zákazníky a hoteliéry.
Ne******* o.
Asistentka prodeje
2017 – 2017 6 měsíců
Práce za kasou, obsluha zákazníků.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Zonner Calisto
Kurzy
Kurz první pomoci
březen 2017
Animátor
absolvovala jsem kurz animátorů volného času AnimationPoint
leden 2016
Barmanský kurz
Příprava alkoholických / nealkoholických nápojů, míchání, servírování.
říjen 2015