Radim K. 30 let , životopis 1357104
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Trhová Kamenice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager IT Product owner Project administrator Project manager IT - elektro
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ a SPŠ Žďár nad Sázavou
Strojírenství
září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 11 měsíců
Na*********Ltd
Senior Implementation Project Manager / Subject Matter Consultant
duben 2019 – dosud 5 let a 8 měsíců
Momentálně pracuji na pozici Projektového Manažera ve společnosti Navenio. Za dobu působení v této firmě jsem se postupně vypracoval z pozice Asistenta Implementačního týmu, přes Koordinátora projektů až po Projektového Manažera. Mé povinnosti jsou spojené s implementací technologie umožňující indoor lokalizaci, ERP a IWS systémů napříč státní i soukromou podnikovou sférou. Vyvíjení a testování nových postupů při implementaci systému s cílem zkrátit celkovou dobu implementace a snížit náklady s tím spojené. Odpovědný za správu a řízení projektu od začátku až do ukončení prací na interních a zákaznických projektech. Tvorba Projektových plánů šitých na míru dle potřeb klienta (Atlassian Produkty, Monday.com). Vedení týmu asistentů v průběhu implementace produktu u svěřeného klienta dle projektového plánu. Odpovědný za vyhodnocovaní a předcházení rizik spojených s implementací. Tvorba test plánů pro testovaní funkcí specifických pro daného klienta. Stálá kooperace s developery průběhu implementace, zejména při akceptačním testování před spuštěním systému. Odpovědný za oborné školení personálu při používaní implementovaného systému a asistence při zavádění nových postupů práce. Vedení UAT se zákazníkem a prezentace dodaného systému. Zároveñ jsem Subject Matter Konzultant pro všechny procesy spojené s přípravou Indoor lokalizace, které obnáší úzkou spolupráci s GIS týmem při přípravě CAD podkladů k tvorbě Venue, koordinace při sbíraní potřebných dat, a následnému testování detekce systému. Za největší úspěch povazuji svoji práci na Navenio Academy, což je ucelený soubor procesů a studijních podkladů pro trénink nových interních a externích uživatelů Navenio systému.
Ox*******NHS
Reablement Support Supervisor
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
V roce 2017 jsem se s rodinou přestěhoval do Spojeného Království kde jsem začal pracovat pro NHS na této pozici. Zde jsem měl povinnosti spojené s vedením týmu rehabilitačních asistentů, jejich školení v rámci přísných nemocničních zásad a pravidel péče o pacienty a dohled nad jejich dodržováním. Tvorba rehabilitačních plánů přizpůsobených potřebám pacienta. Vedení týmových porad a seznamování týmu se specifickými úkony péče u nových pacientů. Vyhodnocování a report možných rizik při péči o pacienta. Mým osobním cílem bylo zlepšit své komunikační schopnosti v Anglickém jazyce tak, abych byl schopen vést plynulý rozhovor na profesionální úrovni.
AU*********.o.
Prodejce Nových Vozů Škoda
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Na pozici prodejce Nových vozů byly moje povinnosti především spojené s rozvojem prodejních aktivit v oblasti retailových a fleet zákazníků. Prezentace vozů, poradenství při prodeji a vedení obchodních jednání s cílem úspěšně uzavřít obchod, uspokojit potřeby zákazníka a rozšířit tak spokojenou klientelu firmy. Kontrola a příprava vozů od objednávky až po předání klientovi. Příprava a administrace veškeré prodejní a poprodejní dokumentace. Spolupráce s vedením společnosti při plánování a plnění prodejních cílů společnosti. Spoluúčast na propagaci a marketingových aktivitách firmy. Odpovědný za vedení skladu nových vozů Škoda. Odpovědný za implementaci a kontrolu dodržování standardů předepsaných pro certifikovaná dealerství Škoda Auto, a.s. a trénink kolegů s tímto spojený.
Ce*****r.o
Technická Podpora Obchodního Oddělení
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Na této pozici jsem byl odpovědný za technickou podporu obchodního oddělení čtením a překladem technické dokumentace poskytnuté zákazníkem dle interních požadavků. Vedení konzultací se zákazníkem a plánovacím oddělením pro zajištění maximální spokojenosti zákazníků s dokončeným produktem. Vedení obchodních jednání s dodavateli a odborné poradenství prodejním referentům. Odpovědný za implementaci a údržbu E-shopu.
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
AutoCADPokročilý
CanvaPokročilý
InventorPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
The Open University
Project and Risk Management
2020
Kegler Consulting, s.r.o.
Excel for Analysts and Controller
2015