Foto: Radim K.
ID 1357104

Radim K. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Trhová Kamenice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

VOŠ a SPŠ Žďár nad Sázavou

Strojírenství

září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 9 měsíců

Na*********Ltd

Senior Implementation Project Manager / Subject Matter Consultant

duben 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců

Momentálně pracuji na pozici Projektového Manažera ve společnosti Navenio. Za dobu působení v této firmě jsem se postupně vypracoval z pozice Asistenta Implementačního týmu, přes Koordinátora projektů až po Projektového Manažera. Mé povinnosti jsou spojené s implementací technologie umožňující indoor lokalizaci, ERP a IWS systémů napříč státní i soukromou podnikovou sférou. Vyvíjení a testování nových postupů při implementaci systému s cílem zkrátit celkovou dobu implementace a snížit náklady s tím spojené. Odpovědný za správu a řízení projektu od začátku až do ukončení prací na interních a zákaznických projektech. Tvorba Projektových plánů šitých na míru dle potřeb klienta (Atlassian Produkty, Monday.com). Vedení týmu asistentů v průběhu implementace produktu u svěřeného klienta dle projektového plánu. Odpovědný za vyhodnocovaní a předcházení rizik spojených s implementací. Tvorba test plánů pro testovaní funkcí specifických pro daného klienta. Stálá kooperace s developery průběhu implementace, zejména při akceptačním testování před spuštěním systému. Odpovědný za oborné školení personálu při používaní implementovaného systému a asistence při zavádění nových postupů práce. Vedení UAT se zákazníkem a prezentace dodaného systému. Zároveñ jsem Subject Matter Konzultant pro všechny procesy spojené s přípravou Indoor lokalizace, které obnáší úzkou spolupráci s GIS týmem při přípravě CAD podkladů k tvorbě Venue, koordinace při sbíraní potřebných dat, a následnému testování detekce systému. Za největší úspěch povazuji svoji práci na Navenio Academy, což je ucelený soubor procesů a studijních podkladů pro trénink nových interních a externích uživatelů Navenio systému.

Ox*******NHS

Reablement Support Supervisor

2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců

V roce 2017 jsem se s rodinou přestěhoval do Spojeného Království kde jsem začal pracovat pro NHS na této pozici. Zde jsem měl povinnosti spojené s vedením týmu rehabilitačních asistentů, jejich školení v rámci přísných nemocničních zásad a pravidel péče o pacienty a dohled nad jejich dodržováním. Tvorba rehabilitačních plánů přizpůsobených potřebám pacienta. Vedení týmových porad a seznamování týmu se specifickými úkony péče u nových pacientů. Vyhodnocování a report možných rizik při péči o pacienta. Mým osobním cílem bylo zlepšit své komunikační schopnosti v Anglickém jazyce tak, abych byl schopen vést plynulý rozhovor na profesionální úrovni.

AU*********.o.

Prodejce Nových Vozů Škoda

2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců

Na pozici prodejce Nových vozů byly moje povinnosti především spojené s rozvojem prodejních aktivit v oblasti retailových a fleet zákazníků. Prezentace vozů, poradenství při prodeji a vedení obchodních jednání s cílem úspěšně uzavřít obchod, uspokojit potřeby zákazníka a rozšířit tak spokojenou klientelu firmy. Kontrola a příprava vozů od objednávky až po předání klientovi. Příprava a administrace veškeré prodejní a poprodejní dokumentace. Spolupráce s vedením společnosti při plánování a plnění prodejních cílů společnosti. Spoluúčast na propagaci a marketingových aktivitách firmy. Odpovědný za vedení skladu nových vozů Škoda. Odpovědný za implementaci a kontrolu dodržování standardů předepsaných pro certifikovaná dealerství Škoda Auto, a.s. a trénink kolegů s tímto spojený.

Ce*****r.o

Technická Podpora Obchodního Oddělení

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Na této pozici jsem byl odpovědný za technickou podporu obchodního oddělení čtením a překladem technické dokumentace poskytnuté zákazníkem dle interních požadavků. Vedení konzultací se zákazníkem a plánovacím oddělením pro zajištění maximální spokojenosti zákazníků s dokončeným produktem. Vedení obchodních jednání s dodavateli a odborné poradenství prodejním referentům. Odpovědný za implementaci a údržbu E-shopu.

Jazyky

němčinazačátečník

polštinazačátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

AutoCADPokročilý

CanvaPokročilý

InventorPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

The Open University

Project and Risk Management

2020

Kegler Consulting, s.r.o.

Excel for Analysts and Controller

2015

Zájmy

Hudba, Golf, Nadšený stavitel a kutil, Rodina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45