Foto: Veronika D.
ID 1376124

Veronika D. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka Office manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Kunovice

Managering hotelů a cestovního ruchu

září 1994 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 2 měsíce

IB*****lic

Senior Executive Assitant

březen 2018 – dosud 6 let a 9 měsíců

• Administrative support to GM and C-level's • Preparation and creation of meeting, event, workshop agendas • Arrangement of national and international conference calls • Detailed travel arrangement and organization • Arrangement of visa letter for countries where necessary • Travel accounting • Collect input and summaries from team members • E-Mailbox handling

IBM

CEE PowerLinux Marketing Market Segment Manager

leden 2014 – únor 2018 4 roky a 2 měsíce

• Event management, planning, executing, key event contact • Preparation of training ( material, speakers, refreshment, AV tech.) • Intranet management / build and maintain the webside • Internal and external communication • Budget preparation and invoicing • Internal and external communication

IBM

CEE Marketing Market Segment Manager for STG GEO Expansion and MidMarket

březen 2013 – červen 2014 1 rok a 4 měsíce

• Support & Drive growth of IBMs‘ STG offerings for GEO Expansion and MidMarket space • Help the Business Line Executives to achieve the business and strategic goals • Increase STG Marketing contribution for GEO Expansion and MidMarket • Drive demand and preference for STG offerings • Drive internal / external communication improvement plan • Expand the deployment of new marketing tactics such as digital campaigns • Leverage the ecosystem and market w/ partners • Facilitate the integration of WW demand program assets

IBM

Senior Executive assistant to Vice President - Systems and Technology Group CEE HQ

září 2009 – duben 2013 3 roky a 8 měsíců

• Time Management • Preparation and creation of meeting, event, workshop agendas • Arrangement of national and international conference calls • Detailed travel arrangement and organization • Arrangement of visa letter for countries where necessary • Travel accounting • Summarization of reports • Collect input and summaries from team members • E-Mailbox handling for supported management • Event- and workshop-management • Request and tracking of data sheets • Editing and preparation of presentations

AA*********UTO

HQ Senior Executive assistant

březen 2008 – květen 2009 1 rok a 3 měsíce

• Administrative support to Top management • Dily and weekly reports • Coordination of business trips, agenda • Translation on daily bases AJ /CZ – verbal and written • Prganization and managing special projects • Managed a Premium Auto project from organizational and marketing aspect • Taking minutes at executive board meetings

Ma*****USA

Real Estate Tax Specialist

duben 2007 – prosinec 2007 9 měsíců

• Read deeds or instruments of transfer and refer to the map dept. • Review splits and plats to verify all legal requirements • Verify delinquencies, balance cash registers and monies daily • Release estate tax assets and insurance contract, death benefits • Strong customer service

Co*****USA

Taxpayer Information Specialis

leden 2006 – duben 2007 1 rok a 4 měsíce

• Providing counsel to taxpayer • Assessments and appeal processes • Residential and industrial / commercial appeals • Property assessments • Community Reach Out programs • Interpretation from Czech or Polish to English • Customer service, special projects

Pe*********USA

Office manager

duben 2000 – leden 2006 5 let a 10 měsíců

• Office administration and overall office flow • Light bookkeeping, shipping, receiving • Strong customer service • Quoting and invoicing • Scheduling, planning (meetings, business trips) • Hiring, overseeing 3 assistants and responsible for their results • Reports, analysis • Company advertisement/ marketing

Ho*********ice

Administrative Assistant

září 1997 – červenec 1999 1 rok a 11 měsíců

• Calendar management, meetings and appointments • Arranged travel, transport and accommodation for executive team • Organized event

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Čtení, sport, turistika, lyže

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45