Bc Nadezhda M. 31 let , životopis 709114
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vysočany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Fakturant/ka Finanční účetní Hlavní účetní Mzdová účetní Specialista pohledávek Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Jazyková škola Tutor
Anglický jazyk
2016 – 2017Vyučení
VUT v Brně
Čeština jako cizí jazyk
2015 – 2016Vyučení
Ruská ekonomická univerzita G.V. Plechanova
Ekonomika a management (Ekonomika podniku)
2011 – 2015Bakalářské
Praxe 8 let a 7 měsíců
Ph*****.o.
Senior Accountant
květen 2024 – dosud 8 měsíců
► Denní účtování vybraných společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku , účtování mezd ► Vystavovaní faktur za služby a prodané zboží, včetně daňových dokladů za přijaté zálohové platby ► Skladová evidence - účtování, inventarizace skladových zásob (na roční bázi), řešení komplexní agendy spojené se sklady ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetní závěrce ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci zahraničních společností ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Ostatní úkoly spojené s účetnictvím a administrativou ► Ad hoc úkoly
Ph*****.o.
Accountant
únor 2022 – duben 2024 2 roky a 3 měsíce
► Denní účtování pro české a slovenské společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Účtování a rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, účtování vydaných faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku (zařazení majetku do užívání, nastavení odpisů), účtování mezd, vnitroskupinová fakturace ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku vybraných společností – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, ► Příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetním závěrkám (CZ, SK společnosti) ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci a daňový reporting – DPH/KH (CZ&SK), DPPO, ostatní daně ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Účtování/inventarizace skladových zásob ► Měsíční, kvartální, roční statistické výkazy ► Intrastat ► Reporty pro ČNB, URSO ► Zkušenost s fakturací v rámci EU, dovoz / vývoz zboží, přenesená daňová povinnost ► Zodpovědnost za CZ a SK audit
eD*********.o.
Specialista provizí / účetní
prosinec 2021 – leden 2022 2 měsíce
Agenda a účtování provizí poskytnutých nám bankami, pojišťovnami, apod. a dále poskytovaných od nás směrem k naší obchodní síti. Běžná účetní agenda společnosti ve spolupráci s hlavní účetní.
Ha*******.o.
Účetní
srpen 2020 – listopad 2021 1 rok a 4 měsíce
Účtování bankovních operací, tuzemských/zahraničních faktur aj... Zápočet pohledávek a závazků, Komunikace s klienty, s úřady, zdravotními pojišťovnami, aj... Zpracování měsíční mzdové agendy klientů – výpočet mezd, příkazy k úhradě, přehledy pro sociální a zdravotní pojištění, ostatní činnosti související se mzdovou agendou, Přihlášeni nových pracovníku do firmy, Pomoc při zpracování daňových přiznání, účetních závěrek. Archivace účetních dokumentů.
Cz*******els
Administrativní pracovník (účetní junior)
září 2019 – červenec 2020 11 měsíců
Kontrola a zpracování přijatých a vydaných faktur. Vedení a zpracování pokladny a bankovních výpisu. Vedení příslušné administrativní agendy. Příprava dokladů pro audit. Příprava podkladů pro DPH
Co*****raj
Prodejce-konzultant
srpen 2017 – srpen 2019 2 roky a 1 měsíc
Prodej a objednovaní nového zboží; Poskytování odborného poradenství našim zákazníků; Práce s interním obchodním systémem; Fakturace; Práce s kasou/hotovostí.
St*********o F
Administrator
červen 2016 – červenec 2017 1 rok a 2 měsíce
Obsluha klientů; Vyřizování telefonických, mailových objednávek, komunikace s klienty přes sociální sítě; Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Microsoft Dynamics NAVZačátečník
Money S5Zkušený
Oracle ERPExpert
Další programy a počítačové znalosti
Money S3, skladovací systém Vectron
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Nehmotný a hmotný majetek – účetní a daňové aspekty aktuálně
listopad 2022