Foto: Bc Nadezhda M.
ID 709114

Bc Nadezhda M. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vysočany + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání Bakalářské

Jazyková škola Tutor

Anglický jazyk

2016 – 2017Vyučení

VUT v Brně

Čeština jako cizí jazyk

2015 – 2016Vyučení

Ruská ekonomická univerzita G.V. Plechanova

Ekonomika a management (Ekonomika podniku)

2011 – 2015Bakalářské

Praxe 8 let a 2 měsíce

Ph*****.o.

Senior Accountant

květen 2024 – dosud 3 měsíce

► Denní účtování vybraných společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku , účtování mezd ► Vystavovaní faktur za služby a prodané zboží, včetně daňových dokladů za přijaté zálohové platby ► Skladová evidence - účtování, inventarizace skladových zásob (na roční bázi), řešení komplexní agendy spojené se sklady ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetní závěrce ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci zahraničních společností ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Ostatní úkoly spojené s účetnictvím a administrativou ► Ad hoc úkoly

Ph*****.o.

Accountant

únor 2022 – duben 2024 2 roky a 3 měsíce

► Denní účtování pro české a slovenské společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Účtování a rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, účtování vydaných faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku (zařazení majetku do užívání, nastavení odpisů), účtování mezd, vnitroskupinová fakturace ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku vybraných společností – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, ► Příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetním závěrkám (CZ, SK společnosti) ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci a daňový reporting – DPH/KH (CZ&SK), DPPO, ostatní daně ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Účtování/inventarizace skladových zásob ► Měsíční, kvartální, roční statistické výkazy ► Intrastat ► Reporty pro ČNB, URSO ► Zkušenost s fakturací v rámci EU, dovoz / vývoz zboží, přenesená daňová povinnost ► Zodpovědnost za CZ a SK audit

eD*********.o.

Specialista provizí / účetní

prosinec 2021 – leden 2022 2 měsíce

Agenda a účtování provizí poskytnutých nám bankami, pojišťovnami, apod. a dále poskytovaných od nás směrem k naší obchodní síti. Běžná účetní agenda společnosti ve spolupráci s hlavní účetní.

Ha*******.o.

Účetní

srpen 2020 – listopad 2021 1 rok a 4 měsíce

Účtování bankovních operací, tuzemských/zahraničních faktur aj... Zápočet pohledávek a závazků, Komunikace s klienty, s úřady, zdravotními pojišťovnami, aj... Zpracování měsíční mzdové agendy klientů – výpočet mezd, příkazy k úhradě, přehledy pro sociální a zdravotní pojištění, ostatní činnosti související se mzdovou agendou, Přihlášeni nových pracovníku do firmy, Pomoc při zpracování daňových přiznání, účetních závěrek. Archivace účetních dokumentů.

Cz*******els

Administrativní pracovník (účetní junior)

září 2019 – červenec 2020 11 měsíců

Kontrola a zpracování přijatých a vydaných faktur. Vedení a zpracování pokladny a bankovních výpisu. Vedení příslušné administrativní agendy. Příprava dokladů pro audit. Příprava podkladů pro DPH

Co*****raj

Prodejce-konzultant

srpen 2017 – srpen 2019 2 roky a 1 měsíc

Prodej a objednovaní nového zboží; Poskytování odborného poradenství našim zákazníků; Práce s interním obchodním systémem; Fakturace; Práce s kasou/hotovostí.

St*********o F

Administrator

červen 2016 – červenec 2017 1 rok a 2 měsíce

Obsluha klientů; Vyřizování telefonických, mailových objednávek, komunikace s klienty přes sociální sítě; Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

Money S5Zkušený

Oracle ERPExpert

Další programy a počítačové znalosti

Money S3, skladovací systém Vectron

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Nehmotný a hmotný majetek – účetní a daňové aspekty aktuálně

listopad 2022

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45