Š. H. , životopis 1335458
Představa o práci
Kde hledám práci
Březová nad Svitavou + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Copywriter Korektor Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Prodejce zájezdů Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Můj zdravotní stav mi dovoluje pracovat pouze na 100% HOME OFFICE.
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola Poděbrady, příspěvková organizace
příprava na vedení hotelového provozu, příprava pro práci v cestovním ruchu
září 1998 – květen 2002SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 7 měsíců
Ku*******ZÍN
šéfredaktorka, jednatelka
leden 2014 – dosud 10 let a 11 měsíců
Psaní článků, vyhledávání nových obchodních příležitostí, propagace na sociálních sítích, komunikace s PR agenturami, mediálními partnery i se širokou veřejností, vedení týmu cca 15 osob. Denní práce ve Wordpressu.
Co*********.s.
Operátorka zákaznického centra
září 2024 – říjen 2024 2 měsíce
Přijímání příchozích hovorů od klientů Vodafone, práce s interními systémy.
St*********ncy
Letenkářka
únor 2011 – září 2012 1 rok a 8 měsíců
Péče o nové i stávající zákazníky, vyhledávaní letenek, změny a storna letenek, vystavování letenek, zajišťování ubytování v zahraničí, fakturace, každodenní komunikace s leteckými společnostmi a klienty po telefonu, práce s mezinárodním rezervačním systémem Galileo.
Eu*******vel
Samostatný odborný pracovník cestovní kanceláře
duben 2010 – září 2010 6 měsíců
Incoming cestovní ruch, zajišťování ubytování, zajišťování konferenčních prostor, kompletní kalkulace a tvoření nabídek ubytování, komunikace s českými i zahraničními klienty po telefonu
EM*******ech
personalistka
červen 2009 – březen 2010 10 měsíců
Přijímání nových zaměstnanců do společnosti, vedení pracovních pohovorů, správa agendy zaměstnanců, příprava teambuildingů
TV*******ova
Asistentka tiskové mluvčí
leden 2008 – květen 2009 1 rok a 5 měsíců
asistence tiskové mluvčí, zajištění chodu tiskového oddělení, vedení e-mailu tiskové kanceláře (komunikace jak se zaměstnanci, tak i s diváky), vedení kalendáře a schůzek tiskové mluvčí, organizace tiskových konferencí (výběr místa, zajištění odpovídajícího prostoru, dohled nad vizuálem místnosti, kontrola cateringu, automatické spolupráce s ochrankou v případě nepřijatelných situací), komunikace s novináři (zajišťování akreditací a případná vyjádření k akci do článku), úzká spolupráce s PR oddělením, monitoring tisku, reporty, návrhy, zpracování a objednávky inzerce v tisku, fakturace, tvorba rozpočtu
Ra*******ing
Vedoucí call centra
říjen 2006 – listopad 2007 1 rok a 2 měsíce
Aktivní prodej po telefonu svěřených produktů, vedení týmu cca osmnácti prodejců, školení nových zaměstnanců, příprava motivačních odměn, příprava teambuildingů
Gi*****ort
Zahraniční referentka
září 2003 – říjen 2006 3 roky a 2 měsíce
Denní komunikace v němčině s centrálou v Rakousku, vedení Intrastatu (vedení obchodů v rámci Evropské unie), řešení závad v interním počítačovém systému, platby faktur, kontrola zásilek ze zahraničí, pravidelná komunikace se skladem, denní komunikace se zahraničními řidiči kamionu se zbožím, denní komunikace s přepravními společnostmi)
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
WordPress / CMSPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Ze svých studií, praxe a zkušeností mohu nabídnout vše, co uvádím ve svém životopise, pouze ale pod podmínkou, že by pracovní pozice byla na 100% home office a na hlavní pracovní poměr (zkrácený úvazek je též možný).
Kurzy
Absolvování školení v rezervačním systému Galileo
rezervace, vystavování letenek, zjištění zapůjčení aut, řešení reklamací
2011
Kurs prodeje po telefonu
Oslovování zákazníků, "tzv. cold calls"
2003