Foto: Šárka  H. OZP
ID 1335458

Šárka H. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Můj zdravotní stav mi dovoluje pracovat pouze na 100% HOME OFFICE.

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Hotelová škola Poděbrady, příspěvková organizace

příprava na vedení hotelového provozu

září 1998 – květen 2002SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 3 měsíce

Ku*******ZÍN

šéfredaktorka, jednatelka

leden 2014 – dosud 10 let a 7 měsíců

Psaní článků, vyhledávání nových obchodních příležitostí, propagace na sociálních sítích, komunikace s mediálními partnery i se širokou veřejností, vedení týmu cca 15 osob.

St*********ncy

Letenkářka

únor 2011 – září 2012 1 rok a 8 měsíců

Péče o nové i stávající zákazníky, vyhledávaní letenek, změny a storna letenek, zajišťování ubytování v zahraničí, fakturace, vystavování letenek, každodenní komunikace s leteckými společnostmi, práce s mezinárodním rezervačním systémem Galileo.

Eu*******vel

Samostatný odborný pracovník cestovní kanceláře

duben 2010 – září 2010 6 měsíců

Incoming cestovní ruch, zajišťování ubytování, zajišťování konferenčních prostor, kompletní kalkulace a tvoření nabídek ubytování, komunikace s českými i zahraničními klienty

EM*******ech

personalistka

červen 2009 – březen 2010 10 měsíců

Přijímání nových zaměstnanců do společnosti, vedení pracovních pohovorů, správa agendy zaměstnanců, příprava teambuildingů

TV*******ova

Asistentka tiskové mluvčí

leden 2008 – květen 2009 1 rok a 5 měsíců

sistence tiskové mluvčí, zajištění chodu tiskového oddělení, organizace tiskových konferencí, komunikace s novináři, úzká spolupráce s PR oddělením, monitoring tisku, reporty, návrhy a zpracování inzerce v tisku, tvorba rozpočtu

Ra*******ing

Vedoucí call centra

říjen 2006 – listopad 2007 1 rok a 2 měsíce

Aktivní prodej po telefonu svěřených produktů, vedení týmu cca 15ti prodejců, školení nových zaměstnanců, příprava motivačních odměn, příprava teambuildingů

Gi*****ort

Zahraniční referentka

září 2003 – říjen 2006 3 roky a 2 měsíce

s centrálou v Rakousku, vedení Intrastatu, řešení závad v interním počítačovém systému, platby faktur, kontrola zásilek ze zahraničí...

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

WordPress / CMSZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Mohu nabídnout vše uvedené, ale pouze v rámci 100% home office.

Kurzy

Absolvování školení v rezervačním systému Galileo

rezervace, vystavování letenek, zjištění zapůjčení aut, řešení reklamací

2011

Kurs prodeje po telefonu

Oslovování zákazníků, "tzv. cold calls"

2003

Zájmy

seriály, tvůrčí psaní, copywriting, korektury českých textů, moji dva italští chrtíci, gastronomie, knihy, hudba, neučesanost města i dokonalý relax uprostřed klidných lesů

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45