Není foto: Š. H. OZP
ID 1335458

Š. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Můj zdravotní stav mi dovoluje pracovat pouze na 100% HOME OFFICE.

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Hotelová škola Poděbrady, příspěvková organizace

příprava na vedení hotelového provozu, příprava pro práci v cestovním ruchu

září 1998 – květen 2002SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 7 měsíců

Ku*******ZÍN

šéfredaktorka, jednatelka

leden 2014 – dosud 10 let a 11 měsíců

Psaní článků, vyhledávání nových obchodních příležitostí, propagace na sociálních sítích, komunikace s PR agenturami, mediálními partnery i se širokou veřejností, vedení týmu cca 15 osob. Denní práce ve Wordpressu.

Co*********.s.

Operátorka zákaznického centra

září 2024 – říjen 2024 2 měsíce

Přijímání příchozích hovorů od klientů Vodafone, práce s interními systémy.

St*********ncy

Letenkářka

únor 2011 – září 2012 1 rok a 8 měsíců

Péče o nové i stávající zákazníky, vyhledávaní letenek, změny a storna letenek, vystavování letenek, zajišťování ubytování v zahraničí, fakturace, každodenní komunikace s leteckými společnostmi a klienty po telefonu, práce s mezinárodním rezervačním systémem Galileo.

Eu*******vel

Samostatný odborný pracovník cestovní kanceláře

duben 2010 – září 2010 6 měsíců

Incoming cestovní ruch, zajišťování ubytování, zajišťování konferenčních prostor, kompletní kalkulace a tvoření nabídek ubytování, komunikace s českými i zahraničními klienty po telefonu

EM*******ech

personalistka

červen 2009 – březen 2010 10 měsíců

Přijímání nových zaměstnanců do společnosti, vedení pracovních pohovorů, správa agendy zaměstnanců, příprava teambuildingů

TV*******ova

Asistentka tiskové mluvčí

leden 2008 – květen 2009 1 rok a 5 měsíců

asistence tiskové mluvčí, zajištění chodu tiskového oddělení, vedení e-mailu tiskové kanceláře (komunikace jak se zaměstnanci, tak i s diváky), vedení kalendáře a schůzek tiskové mluvčí, organizace tiskových konferencí (výběr místa, zajištění odpovídajícího prostoru, dohled nad vizuálem místnosti, kontrola cateringu, automatické spolupráce s ochrankou v případě nepřijatelných situací), komunikace s novináři (zajišťování akreditací a případná vyjádření k akci do článku), úzká spolupráce s PR oddělením, monitoring tisku, reporty, návrhy, zpracování a objednávky inzerce v tisku, fakturace, tvorba rozpočtu

Ra*******ing

Vedoucí call centra

říjen 2006 – listopad 2007 1 rok a 2 měsíce

Aktivní prodej po telefonu svěřených produktů, vedení týmu cca osmnácti prodejců, školení nových zaměstnanců, příprava motivačních odměn, příprava teambuildingů

Gi*****ort

Zahraniční referentka

září 2003 – říjen 2006 3 roky a 2 měsíce

Denní komunikace v němčině s centrálou v Rakousku, vedení Intrastatu (vedení obchodů v rámci Evropské unie), řešení závad v interním počítačovém systému, platby faktur, kontrola zásilek ze zahraničí, pravidelná komunikace se skladem, denní komunikace se zahraničními řidiči kamionu se zbožím, denní komunikace s přepravními společnostmi)

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

WordPress / CMSPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Ze svých studií, praxe a zkušeností mohu nabídnout vše, co uvádím ve svém životopise, pouze ale pod podmínkou, že by pracovní pozice byla na 100% home office a na hlavní pracovní poměr (zkrácený úvazek je též možný).

Kurzy

Absolvování školení v rezervačním systému Galileo

rezervace, vystavování letenek, zjištění zapůjčení aut, řešení reklamací

2011

Kurs prodeje po telefonu

Oslovování zákazníků, "tzv. cold calls"

2003

Zájmy

Moji dva italští chrtíci, kulturní online magazín Kulturio.cz a kultura obecně, cestování, četba primárně severských kriminálek, sebevzdělávání, gastronomie, tvůrčí psaní, sledování seriálů, poslech hudby.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45