Foto: Ondřej J.
ID 700773

Ondřej J. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Jablonec nad Nisou + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a Střední odborná škola dr.Václava Šmejkala, Ústí nad Labem, příspěvková organizace

Metody a technika informační práce

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 5 měsíců

Webasto Roof & Components Czech Republic

SCM Specialist Coordination

srpen 2022 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Koordinace dojezdů kontejnerů s finálními díly ke kontrole od dodavatele z Koreji, příprava kontrolního plánu finálních dílů v externí a sortační společnosti, tvorba dodacích listů a plán nakládek dle odvolávek zákazníků, komunikace se zákazníky a dodavateli, plánování dodávek materiálu pro výrobní linky ve Webasto (evropa, Korea), tvorba přehledů pokrytí zákazníků. Plánování výroby na výrobní lince pro zákazníky Hyundai, Kia, Ford, Mercedes-Benz.

Webasto Roof & Components Czech Republic

Dispatch administrator

duben 2021 – červenec 2022 1 rok a 4 měsíce

Expedice materiálu na základě dodacích listů a časového harmonogramu, dohled nad nakládkou, provádění inventur materiálu

Electropoli Czech Republic, s.r.o.

Referent expedice/logistiky

říjen 2019 – duben 2021 1 rok a 7 měsíců

Příjem a expedice materiálu zákazníkům dle zadaných plánů a v rámci naplánovaného časového rozvrhu, příprava dokumentace pro vnitrostátní i mezinárodní dopravu, komunikace s výrobními úseky a zajišťování včasné přípravy dílů pro expedici, správa skladu materiálu a inventury materiálu

PALDA rekreační středisko, s.r.o. - Camping v Ráji

Vedoucí provozu / provozní

březen 2018 – září 2019 1 rok a 7 měsíců

Zpracování a vedení personální agendy zaměstnanců, dohled nad řádným zpracováváním účetnictví společnosti, ubytování klientů na recepci, správa programů a software recepce a restaurace, dohled nad zásobováním restaurace a vedení evidence skladů

Masarykova nemocnice Ústí nad Labem, o.z.

Sanitář - Transfuzní oddělení, Patologie, Interní oddělení

leden 2017 – leden 2018 1 rok a 1 měsíc

Asistence při odběrech a následném zpracování krve a krevní plazmy na úseku Transfuzního oddělení, asistence na odděleních interny a patologie

Bohemia möbel, s.r.o.

Obchodní referent

leden 2015 – leden 2017 2 roky a 1 měsíc

Tvorba databází klientů a navazování kontaktu se zahraničními zákazníky za účelem prodeje kancelářského nábytku a vybavení

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Linux / BSD / Unix

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45