Foto: Zdeňka J.
ID 1291974

Zdeňka J. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Uherský Brod + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Účetní

Vzdělání Vyšší odborné

Střední škola průmyslová, hotelová, zdravotnická a Vyšší odborná škola Uherské Hradiště

prokurista

1999 – 2002Vyšší odborné

SOU a SOŠ služeb

ekonomicko-administrativní

1995 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 10 měsíců

Ha*****.o.

Samostatná účetní

květen 2024 – dosud 10 měsíců

vedení firemního účetnictví včetně účtování faktur, správy pokladny a interních dokladů, zpracování DPH a KH zpracování měsíční účetní uzávěrky, evidence majetku, příprava a realizace ročních účetních závěrek spolupráce s externími auditory a daňovými poradci, vedení spisové agendy a archivace účetních dokladů

Sy*****.s.

Hlavní účetní

září 2023 – duben 2024 8 měsíců

kompletní řízení firemního účetnictví včetně účtování faktur, správy pokladny a interních dokladů, zpracování platebních příkazů, bankovních výpisů zpracování DPH a KH zpracování měsíční účetní uzávěrky a zpracování daňových přiznání evidence majetku příprava a realizace ročních účetních závěrek spolupráce s externími auditory a daňovými poradci

JK*****.o.

Hlavní účetní

březen 2017 – srpen 2023 6 let a 6 měsíců

vedení menšího účetního týmu kompletní vedení účetnictví firmy a zpracování měsíční uzávěrky spolupráce s auditorskou firmou kompletní uzávěrkové operace, inventarizace účtů zpracování daňového přiznání metodické vedení účetnictví zpracování měsíčních výkazů (intrastat, statistika ... )

Po*****.o.

Účetní senior

listopad 2013 – únor 2017 3 roky a 4 měsíce

kompletní vedení podvojného účetnictví pro s.r.o. a daňové evidence vedení účetnictví pro neziskové organizace vedení a zpracování mezd a mzdové agendy, podávání přehledů pro OSSZ, zdravotní pojišťovny FÚ - vyúčtování daně ze závislé činnosti, srážkové daně zpracování daňové agendy DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z příjmů právnických osob zpracování ročních uzávěrek silniční daň zastupování na úřadech dle přání klienta

Mi*******.o.

Asistentka prodeje - junior účetní

únor 2005 – červen 2007 2 roky a 5 měsíců

Vedení běžné agendy společnosti, administrativní činnost, zápisy z porad vystavování faktur, skladové účetnictví objednávání vozidel, přihlašování a odhlašování vozidel práce v programu GM drive Navision

DD*********.o.

Asistentka

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

vedení běžné agendy společnosti administrativní činnost, vystavování faktur, vedení pokladny vyhotovování obchodních smluv

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

Money S5Začátečník

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

QAD

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

cestování, jóga, zahrada,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45