Foto: Ing. Petra K.
ID 930045

Ing. Petra K. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

VŠB-TU Ostrava, Hornicko-geologická fakulta

Ekonomika a řízení v oblasti surovin

2012 – 2014Vysokoškolské

VŠB-TU Ostrava, Hornicko-geologická fakulta

Ekonomika a řízení v oblasti surovin

2009 – 2012Bakalářské

VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta

Ekonomická žurnalistika

2008 – 2009Bakalářské

Obchodní akademie Ostrava-Poruba

Obchodní akademie

2003 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 6 měsíců

FI******* s.

Samostatná účetní

březen 2024 – dosud 10 měsíců

Kompletní vedení účetnictví firemní restaurace F-Club (účtování přijatých a vydaných faktur, pokladních dokladů, vedení pokladny s fyzickou hotovostí a financování drobných nákupů, pravidelná měsíční uzávěrka a inventura, výpomoc s inventarizací...)

******* s.

Finanční účetní

listopad 2023 – leden 2024 3 měsíce

Vedení účetnictví dceřiné společnosti v SAP - účtování odběratelských faktur, cestovních náhrad, bankovních výpisů, dohadných položek, odpisů, kontrola stavu, párování a čištění účtů v rámci závěrkových operací, vedení knihy jízd, operativní evidence majetku, korekce rozvahy, účtování kurzových rozdílů, časová rozlišení a aktualizace opravných položek k zásobám,...

Sl******* s.

Ekonom

listopad 2022 – říjen 2023 1 rok

Controlling, účtování odběratelských a vnitropodnikových faktur, kreditních karet, tuzemských i zahraničních cestovních náhrad, reklamační řízení a příprava podkladů pro fakturaci reklamací

VI******* o.

Všeobecná účetní

srpen 2019 – červen 2022 2 roky a 11 měsíců

Kompletní vedení účetnictví fyzických i právnických osob, e-mailová, telefonická i osobní komunikace s klienty, vystavování a přijímání faktur, účtování bankovních a pokladních dokladů, zpracovávání a odesílání DPH, účtování mezd a odesílání přehledových sestav ZP a OSSZ, odesílání Intrastatu u firem se zahraničními obchody, evidence majetku a zaměstnanců, odpisy, vystavování dodacích listů, veškeré administrativní práce...

TD******* o.

Administrativní pracovník

říjen 2016 – září 2017 1 rok

Administrativní kancelářské práce, telefonická, e-mailová a osobní komunikace s potenciálními i stávajícími klienty, akvizice a nabídka ostrahových a úklidových služeb, aktualizace databáze firem a zjišťování informací, pravidelné reporty řediteli společnosti

GE********* s.

Telefonní bankéř

srpen 2014 – leden 2015 6 měsíců

Péče o stávající klienty, akvizice nových klientů a komunikace s bývalými klienty, proaktivní nabídka nejvýhodnějších služeb na míru pro konkrétní klientskou skupinu, práce pod vysokým stresem

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Zájmy

Fotografování, turistika, cestování, četba, seberozvoj, hudba, filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45