Ing. Petra K. 36 let , životopis 930045
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
VŠB-TU Ostrava, Hornicko-geologická fakulta
Ekonomika a řízení v oblasti surovin
2012 – 2014Vysokoškolské
VŠB-TU Ostrava, Hornicko-geologická fakulta
Ekonomika a řízení v oblasti surovin
2009 – 2012Bakalářské
VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Ekonomická žurnalistika
2008 – 2009Bakalářské
Obchodní akademie Ostrava-Poruba
Obchodní akademie
2003 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 6 měsíců
FI******* s.
Samostatná účetní
březen 2024 – dosud 10 měsíců
Kompletní vedení účetnictví firemní restaurace F-Club (účtování přijatých a vydaných faktur, pokladních dokladů, vedení pokladny s fyzickou hotovostí a financování drobných nákupů, pravidelná měsíční uzávěrka a inventura, výpomoc s inventarizací...)
Tř******* s.
Finanční účetní
listopad 2023 – leden 2024 3 měsíce
Vedení účetnictví dceřiné společnosti v SAP - účtování odběratelských faktur, cestovních náhrad, bankovních výpisů, dohadných položek, odpisů, kontrola stavu, párování a čištění účtů v rámci závěrkových operací, vedení knihy jízd, operativní evidence majetku, korekce rozvahy, účtování kurzových rozdílů, časová rozlišení a aktualizace opravných položek k zásobám,...
Sl******* s.
Ekonom
listopad 2022 – říjen 2023 1 rok
Controlling, účtování odběratelských a vnitropodnikových faktur, kreditních karet, tuzemských i zahraničních cestovních náhrad, reklamační řízení a příprava podkladů pro fakturaci reklamací
VI******* o.
Všeobecná účetní
srpen 2019 – červen 2022 2 roky a 11 měsíců
Kompletní vedení účetnictví fyzických i právnických osob, e-mailová, telefonická i osobní komunikace s klienty, vystavování a přijímání faktur, účtování bankovních a pokladních dokladů, zpracovávání a odesílání DPH, účtování mezd a odesílání přehledových sestav ZP a OSSZ, odesílání Intrastatu u firem se zahraničními obchody, evidence majetku a zaměstnanců, odpisy, vystavování dodacích listů, veškeré administrativní práce...
TD******* o.
Administrativní pracovník
říjen 2016 – září 2017 1 rok
Administrativní kancelářské práce, telefonická, e-mailová a osobní komunikace s potenciálními i stávajícími klienty, akvizice a nabídka ostrahových a úklidových služeb, aktualizace databáze firem a zjišťování informací, pravidelné reporty řediteli společnosti
GE********* s.
Telefonní bankéř
srpen 2014 – leden 2015 6 měsíců
Péče o stávající klienty, akvizice nových klientů a komunikace s bývalými klienty, proaktivní nabídka nejvýhodnějších služeb na míru pro konkrétní klientskou skupinu, práce pod vysokým stresem
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná