
Antonín Č. 47 let , životopis 1397904
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Business Development Manager Fakturant/ka Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoké učení technické v Brně
Pozemni stavitelství
září 1998 – červenec 2021Bakalářské
Střední průmyslová škola keramická, Karlovy Vary
Stavebnictví (Stavební obnova)
září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 6 měsíců
Pr*********.o.
Sales Representative
září 2024 – dosud 6 měsíců
Akvizice zákazníků: Aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků. Správa a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky v oblasti ICT: Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty, poskytování poradenství a individuální podpory k jejich ICT potřebám. Licenční poradenství: Doporučování vhodných licenčních modelů a technologií na základě analýzy potřeb klientů. Příprava a prezentace nabídek a smluv: Tvorba obchodních nabídek, vyjednávání podmínek a zajištění splnění požadavků klientů. Sledování trhu a konkurence: Monitorování trendů v ICT, analýza konkurence a přizpůsobování nabídky aktuálním potřebám trhu. Plnění prodejních cílů a KPI: Aktivní dosahování prodejních cílů a vyhodnocování výkonu pro optimalizaci výsledků.
AT*********.s.
Key account manager
leden 2019 – srpen 2024 5 let a 8 měsíců
Rozvoj a udržování vztahů s klíčovými partnery v ČR – Aktivní budování dlouhodobé spolupráce s obchodními partnery. Aktivní řešení požadavků a potřeb partnerů – navrhování technických a obchodních řešení na míru, zaměřených na efektivní a uspokojivé naplnění potřeb zákazníků. Příprava obchodních zakázek – Tvorba a koordinace obchodních nabídek, zajištění jejich úspěšného uzavření. Schůzky s klíčovými rozhodovateli – Vedení obchodních jednání s nákupčími a řediteli nákupu pro podporu dlouhodobé spolupráce. Pravidelná komunikace s partnery – Osobní a online setkání, komunikace na firemních a partnerských akcích. Plnění obchodních cílů – Monitorování a reporting výsledků, vyhodnocování plnění cílů. Správa portfolia partnerů – Zodpovědnost za portfolio cca 130 partnerů s ročním obratem 260 milionů, podpora růstu a spokojenosti klientů.
So*********.o.
Produkt manager, zástupce vedoucího prodejny, obchodník, nákupčí
listopad 2001 – prosinec 2018 17 let a 2 měsíce
Zástupce vedoucího – zastupování vedoucího při řízení týmu ( 10 osob) a denních operacích, zajištění hladkého chodu prodejny a plnění obchodních cílů. Kontakt s VIP segmentem zákazníků – péče o klíčové a VIP zákazníky, budování dlouhodobých a kvalitních vztahů, poskytování personalizovaných služeb. Kontakt s koncovým zákazníkem – přímá komunikace a podpora koncových zákazníků při výběru produktů, řešení jejich požadavků a poskytování odborného poradenství. Zpracování objednávek, poptávek a výběrových řízení – efektivní příprava a administrace objednávek, vyřizování poptávkových nabídek a účast ve výběrových řízeních. Nákup zboží pro prodejnu – zajištění optimálního zásobování prodejny, vyhledávání dodavatelů a nákup produktů, které odpovídají potřebám trhu. Produktový manažer pro digitální foto techniku (Canon, Nikon, Panasonic, FujiFilm) – zodpovědnost za správu portfolia produktů v oblasti digitální fototechniky, řízení uvedení nových produktů na trh a sledování trendů v oblasti technologií. Podpora prodeje digitální fototechniky – podpora a koordinace prodejních aktivit zaměřených na produkty digi foto, včetně marketingových kampaní.
KV*********.s.
THP pracovník
srpen 1997 – září 1998 1 rok a 2 měsíce
Příprava výroby plastových oken – plánování a koordinace výrobního procesu plastových oken, zajištění materiálových a technologických potřeb pro plynulou výrobu. Práce na obchodním oddělení – podpora obchodního týmu při administrativních a organizačních úkolech, komunikace s klienty a řešení jejich požadavků. Zajištění bezproblémového chodu výrobny – dohled nad efektivním fungováním výrobního procesu, koordinace mezi výrobními týmy a řešení případných problémů. Jednání se zákazníky – přímá komunikace se zákazníky, poskytování informací o výrobcích a službách, zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení