Foto: Markéta  I.
ID 1373359

Markéta I. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Brno-Bystrc

Všeobecné studium se zaměřením na anglický jazyk

2011 – 2017SŠ s maturitou

Gesamtschule Mittelkreis Goch

Všeobecné studium. Studium probíhalo souběžně se studiem na gymnáziu v ČR

2012 – 2015SŠ s maturitou

WZŠMŠ Brno

2004 – 2011Základní

Praxe 7 let a 11 měsíců

At*****.o.

Sales Operations Coordinator DACH

říjen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce

- Správa a zadávání standardních a servisních objednávek do systému SAP - Vytváření nabídek - Řešení e-mailové a telefonické komunikace se zákazníky, poskytování informací o stavu objednávek, dodacích lhůtách atd. - Řešení stížností a reklamací. - Správa portfolia zákazníků v systému C4C. - Interní komunikace (např. kontrola skladových zásob, dodací lhůty atd.). - Monitorování stavu otevřených objednávek. - Aktualizace reportů o probíhajících opravách. - Vytváření RFQ (nestandardní materiály v SAP). - Třídění a rozdělování úkolů v systému CSM. - Rozdělování leadů v systému C4C. - Podpora ostatních členů týmu a kolegů.

OSVČ

Tlumočník, překladatel

2017 – dosud 7 let a 11 měsíců

Ve volném čase se věnuji překladům z/do němčiny. Mám zkušenosti s překladem jak odborných, tak neodborných textů různého druhu. V současné době spolupracuji například s organizací Oktagon.

At*****.o.

Travel & Expense Specialist with German

srpen 2019 – září 2022 3 roky a 2 měsíce

- Zpracování cestovních výdajů v SAP a později v SAP Concur. - Ověřování daňových dokladů. - Správa existujících a zakládání nových vendorských účtů. - Udržování dokumentace. - Vydávání záloh. - Komunikace se zaměstnanci.

At*****.o.

AP Specialist with German

2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců

- Ověřování příchozích faktur. - Kontrola plateb. - Správa a aktualizace dodavatelů v systému SAP. - Řešení stížností a reklamací. - Vytváření dobropisů. - Komunikace s dodavateli.

*****éka

Back office manager

leden 2018 – červenec 2019 1 rok a 7 měsíců

- Zajištění hladkého chodu kanceláře. - Objednávání kancelářských potřeb. - Komunikace se zákazníky. - Řešení stížností a dotazů. - Přijímání objednávek a jejich zadávání do výroby. - Vystavování faktur a další administrativní úkoly. - Koordinace lidských zdrojů - organizace prdejních akcí

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

němčinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

C4C, CSM, 8x8, SAP Concur,

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Fokus na detail, výborný time management, analytické myšlení, vysoké ambice, velká motivace, odhodlání, preciznost

Kurzy

ÖSD Zertifikat

Mezinárodní jazyková zkouška z německého jazyka na úrovni C1

Zobrazit certifikát o absolvování

2016

Zájmy

Rodina, psi, knihy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45