Markéta I. 26 let , životopis 1373359
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Analytik prodeje Dabing Marketingová strategie Marketingový analytik Marketingový výzkum Nákupčí Obchodní zástupce Product Specialist Specialista marketingu Trade Marketing Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Brno-Bystrc
Všeobecné studium se zaměřením na anglický jazyk
2011 – 2017SŠ s maturitou
Gesamtschule Mittelkreis Goch
Všeobecné studium. Studium probíhalo souběžně se studiem na gymnáziu v ČR
2012 – 2015SŠ s maturitou
WZŠMŠ Brno
2004 – 2011Základní
Praxe 7 let a 11 měsíců
At*****.o.
Sales Operations Coordinator DACH
říjen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
- Správa a zadávání standardních a servisních objednávek do systému SAP - Vytváření nabídek - Řešení e-mailové a telefonické komunikace se zákazníky, poskytování informací o stavu objednávek, dodacích lhůtách atd. - Řešení stížností a reklamací. - Správa portfolia zákazníků v systému C4C. - Interní komunikace (např. kontrola skladových zásob, dodací lhůty atd.). - Monitorování stavu otevřených objednávek. - Aktualizace reportů o probíhajících opravách. - Vytváření RFQ (nestandardní materiály v SAP). - Třídění a rozdělování úkolů v systému CSM. - Rozdělování leadů v systému C4C. - Podpora ostatních členů týmu a kolegů.
OSVČ
Tlumočník, překladatel
2017 – dosud 7 let a 11 měsíců
Ve volném čase se věnuji překladům z/do němčiny. Mám zkušenosti s překladem jak odborných, tak neodborných textů různého druhu. V současné době spolupracuji například s organizací Oktagon.
At*****.o.
Travel & Expense Specialist with German
srpen 2019 – září 2022 3 roky a 2 měsíce
- Zpracování cestovních výdajů v SAP a později v SAP Concur. - Ověřování daňových dokladů. - Správa existujících a zakládání nových vendorských účtů. - Udržování dokumentace. - Vydávání záloh. - Komunikace se zaměstnanci.
At*****.o.
AP Specialist with German
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
- Ověřování příchozích faktur. - Kontrola plateb. - Správa a aktualizace dodavatelů v systému SAP. - Řešení stížností a reklamací. - Vytváření dobropisů. - Komunikace s dodavateli.
Dř*****éka
Back office manager
leden 2018 – červenec 2019 1 rok a 7 měsíců
- Zajištění hladkého chodu kanceláře. - Objednávání kancelářských potřeb. - Komunikace se zákazníky. - Řešení stížností a dotazů. - Přijímání objednávek a jejich zadávání do výroby. - Vystavování faktur a další administrativní úkoly. - Koordinace lidských zdrojů - organizace prdejních akcí
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
C4C, CSM, 8x8, SAP Concur,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Fokus na detail, výborný time management, analytické myšlení, vysoké ambice, velká motivace, odhodlání, preciznost
Kurzy
ÖSD Zertifikat
Mezinárodní jazyková zkouška z německého jazyka na úrovni C1
Zobrazit certifikát o absolvování
2016