Foto: Ing. Pavlína B.
ID 987021

Ing. Pavlína B. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita

Veřejná ekonomika a správa

září 2017 – červen 2022Vysokoškolské

Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita

Veřejná ekonomika a správa

září 2017 – září 2020Bakalářské

Obchodní akademie Třebíč

Veřejná správa

září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 8 měsíců

Kr*********ava

Sales Office Controller

říjen 2023 – dosud 10 měsíců

Tvorba ceníků a cenových kalkulací; schvalování cenových nabídek; příprava prodejních forecastů; příprava statistik a reportů pro obchodní oddělení a zákaznický servis; analýza skladových položek; správa databáze výrobků; kontrola prodejních zakázek - prodejních cen

Ma********* o.

Project Financial Controller

srpen 2022 – září 2023 1 rok a 2 měsíce

Hodnocení ziskovosti, monitorování a reporting finančního statusu nových projektů (od nabídkové fáze až po ukončení projektu/zahájení sériové výroby); příprava dat pro krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé finanční plánování závodu; analýzy a porovnání kalkulací na základě požadavků včetně vysvětlení odchylek; komunikace s ostatními odděleními v závodě a zpracování poskytnutých dat, komunikace a spolupráce s dalšími AL závody; podpora Projektového managera/Sales ve sledování a vyhodnocování nákladů a KPI projektu

Bo******* o.

Praktikantka (brigáda)

září 2021 – červen 2022 10 měsíců

Administrativní podpora hlavních mistrů; tvorba reportů, analýz a dokumentů; vydávání pracovních pomůcek, jejich evidence a objednávání; evidence nástupů a výpovědí zaměstnanců, další potřebné úkoly (tvorba dokumentů v MS Excel,...)

I-******* o.

Asistentka jednatele (brigáda)

duben 2021 – srpen 2021 5 měsíců

Vyřizování e-mailů, fakturace zákazníkům, zajišťování obchodní korespondence, kontrola smluv, ad hoc úkoly

Ka*********and

Pokladní (brigáda)

leden 2020 – září 2020 9 měsíců

Obsluha zákazníků

Jo******* o.

Administrativní pracovník (brigáda)

květen 2019 – září 2019 5 měsíců

Kompletace pracovních postupů na pracovištích a jejich úprava dle aktuálních požadavků, zpracování analýz zmetkovitosti pro oddělení kvality

Pr*******sko

Administrativní pracovník

září 2016 – listopad 2016 3 měsíce

Evidence zboží na prodejnách, komunikace se zákazníky na prodejně. Studium na ekonomicky zaměřené střední škole

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45