P. B. , životopis 987021
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Cenař / kalkulant Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční účetní Odborný asistent v ekonomii Office manager Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Veřejná ekonomika a správa
září 2017 – červen 2022Vysokoškolské
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Veřejná ekonomika a správa
září 2017 – září 2020Bakalářské
Obchodní akademie Třebíč
Veřejná správa
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 5 let
Kr*********ava
Sales Office Controller
říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
Tvorba ceníků a cenových kalkulací; schvalování cenových nabídek; příprava prodejních forecastů; příprava statistik a reportů pro obchodní oddělení a zákaznický servis; analýza skladových položek; správa databáze výrobků; kontrola prodejních zakázek - prodejních cen
Ma********* o.
Project Financial Controller
srpen 2022 – září 2023 1 rok a 2 měsíce
Hodnocení ziskovosti, monitorování a reporting finančního statusu nových projektů (od nabídkové fáze až po ukončení projektu/zahájení sériové výroby); příprava dat pro krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé finanční plánování závodu; analýzy a porovnání kalkulací na základě požadavků včetně vysvětlení odchylek; komunikace s ostatními odděleními v závodě a zpracování poskytnutých dat, komunikace a spolupráce s dalšími AL závody; podpora Projektového managera/Sales ve sledování a vyhodnocování nákladů a KPI projektu
Bo******* o.
Praktikantka (brigáda)
září 2021 – červen 2022 10 měsíců
Administrativní podpora hlavních mistrů; tvorba reportů, analýz a dokumentů; vydávání pracovních pomůcek, jejich evidence a objednávání; evidence nástupů a výpovědí zaměstnanců, další potřebné úkoly (tvorba dokumentů v MS Excel,...)
I-******* o.
Asistentka jednatele (brigáda)
duben 2021 – srpen 2021 5 měsíců
Vyřizování e-mailů, fakturace zákazníkům, zajišťování obchodní korespondence, kontrola smluv, ad hoc úkoly
Ka*********and
Pokladní (brigáda)
leden 2020 – září 2020 9 měsíců
Obsluha zákazníků
Jo******* o.
Administrativní pracovník (brigáda)
květen 2019 – září 2019 5 měsíců
Kompletace pracovních postupů na pracovištích a jejich úprava dle aktuálních požadavků, zpracování analýz zmetkovitosti pro oddělení kvality
Pr*******sko
Administrativní pracovník
září 2016 – listopad 2016 3 měsíce
Evidence zboží na prodejnách, komunikace se zákazníky na prodejně. Studium na ekonomicky zaměřené střední škole
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace