Z. K. , životopis 1329406
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Business analytik Key Account Manager Obchodní asistent Obchodní zástupce Office manager Project manager organizačně-ekonomický Regionální obchodní manažer Tester Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta chemicko-technologická
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
2012 – 2016Bakalářské
Střední škola SŠ oděvní a obchodně podnikatelská, Frýdek-Místek
Podnikání
2010 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 4 měsíce
FO*********.o.
HR IS Specialist
září 2021 – červen 2024 2 roky a 10 měsíců
- Správa a konfigurace HR systémů, zajištění souladu s HR IS strategií. - Odpovědnost za osobní údaje, včetně správy mzdových dat a osobních informací. - Aktualizace a testování systémů, zajištění aktuálnosti dat a koordinace testování v rámci HR oddělení. - Správa docházkového systému společnosti, uživatelských účtů a pravidel oprávnění. - Validace a správa nových požadavků ze strany businessu, požadavků na změny a opravy. - Příprava dokumentace, tvorba prezentací a manuálů. - Školení a podpora uživatelů HR systémů. - Koordinace s klíčovými uživateli, IT oddělením a externími subjekty. - Řízení projektů, odpovědnost za projekty, aplikace, systémy a dodržování požadavků na shodu a normy. - Práce s programem SAP, tvorba objednávek, potvrzování a zpracování faktur. - Optimalizace procesů napříč reportovacím systémem a systémem SAP pro oddělení vzdělávání.
Co*******.o.
Sales Manager
leden 2020 – září 2021 1 rok a 9 měsíců
- Hledání nových zákazníků a obchodních příležitostí - Prezentace společnosti, produktů a služeb - Péče o stávající zákazníky (široké spektrum společností, komerční i státní sféra, menší, střední i dlouhodobé projekty), udržování vztahu, otevírání nových příležitostí, prodlužování stávajících smluv, jak osobně, tak telefonicky - Spolupráce s distributory, vendory - Zaměření na problematiku Data Retention a zajištění celého procesu - Dohled nad realizací uzavřených obchodních příležitostí - Dokumentace – tvorba smluv, výběrových řízení, nabídek, kalkulací apod.
Ma*******oup
Staffing consultant
leden 2017 – říjen 2019 2 roky a 10 měsíců
- Aktivní vyhledávání kandidátů a zajišťování inzerce volných pracovních míst. - Realizace výběrových řízení včetně testování kandidátů pro zajištění jejich vhodnosti na dané pozice. - Nábor zahraničních pracovníků a jejich integrace do pracovního procesu. - Kontrola a koordinace projektů s cílem splnění stanovených cílů a termínů. - Spolupráce s Úřadem práce, Ministerstvem vnitra OAMP a cizineckou policií na záležitostech týkajících se zaměstnávání cizinců. - Každodenní komunikace s klienty a řešení jejich požadavků a dotazů. - Podíl na obchodních jednáních s přispěním k rozvoji obchodních vztahů. - Lektorská činnost v interních systémech, tvorba prezentací a manuálů pro vzdělávání zaměstnanců. - Schvalování faktur a vedení evidence pokladny pro zajištění správného finančního hospodaření. - Zpracování podkladů pro mzdy přiděleným zaměstnancům k zajištění přesných a včasných výplat.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPZkušený