Foto: Bc. Zuzana K.
ID 1329406

Bc. Zuzana K. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Pardubice - Fakulta chemicko-technologická

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

2012 – 2016Bakalářské

Střední škola SŠ oděvní a obchodně podnikatelská, Frýdek-Místek

Podnikání

2010 – 2012SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 4 měsíce

FO*********.o.

HR IS Specialist

září 2021 – červen 2024 2 roky a 10 měsíců

Spravovala jsem a konfigurovala HR systémy a zajišťovala jsem soulad s HR IS strategií. Byla jsem odpovědná za osobní údaje, včetně správy mzdových dat a osobních informací. Aktualizovala a testovala jsem systémy, zajišťovala aktuálnost dat a koordinovala testování v rámci HR oddělení. Spravovala jsem docházkový systém společnosti, uživatelské účty, pravidla oprávnění. Validovala a spravovala jsem nové požadavky ze strany businessu, požadavky na změny a opravy. Připravovala jsem dokumentaci, vytvářela prezentace a manuály. Školila a podporovala jsem uživatele HR systémů. Koordinovala jsem se s klíčovými uživateli, IT oddělením a externími subjekty. Řídila jsem projekty a byla jsem odpovědná za projekty, aplikace, systémy a dodržování požadavků na shodu a normy. Pracovala jsem v programu SAP, tvořila objednávky, potvrzovala a zpracovávala faktury. Optimalizovala jsem procesy napříč reportovacím systémem a systémem SAP pro oddělení vzdělávání.

Co*******.o.

Sales Manager

leden 2020 – září 2021 1 rok a 9 měsíců

Hledala jsem nové zákazníky a obchodní příležitosti formou navolávání. Prezentovala jsem společnost, produkty a služby. Pečovala jsem o stávající zákazníky (široké spektrum společností, komerční i státní sféra, menší, střední i dlouhodobé projekty), udržovala vztahy, otevírala nové příležitosti a prodlužovala stávající smlouvy, jak osobně, tak telefonicky. Spolupracovala jsem s distributory a vendory. Zaměřovala jsem se na problematiku Data Retention a zajišťovala celý proces. Dozorovala jsem realizaci uzavřených obchodních příležitostí. Dokumentovala jsem tvorbu smluv, výběrových řízení, nabídek, kalkulací apod.

Ma*******oup

Staffing consultant

leden 2017 – říjen 2019 2 roky a 10 měsíců

Prováděla jsem aktivní vyhledávání kandidátů a zajišťovala inzerci volných pracovních míst. Realizovala jsem výběrová řízení včetně testování kandidátů, aby byla zajištěna jejich vhodnost pro dané pozice. Zajišťovala jsem nábor zahraničních pracovníků a jejich integraci do pracovního procesu. Kontrolovala a koordinovala jsem projekty, aby byly splněny všechny stanovené cíle a termíny. Spolupracovala jsem s Úřadem práce, Ministerstvem vnitra OAMP a pracovala s cizineckou policií na záležitostech týkajících se zaměstnávání cizinců. Každodenně jsem komunikovala s klienty a řešila jejich požadavky a dotazy. Podílela jsem se na obchodních jednáních, kde jsem přispívala k rozvoji obchodních vztahů. Byla jsem lektorkou interních systémů, vytvářela jsem prezentace a manuály pro vzdělávání zaměstnanců. Schvalovala jsem faktury a vedla evidenci pokladny, aby bylo zajištěno správné finanční hospodaření. Zpracovávala jsem podklady pro mzdy přiděleným zaměstnancům, aby byly výplaty přesné a včasné.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

SAPZkušený

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45