V. P. , životopis 319385
Představa o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Merchandiser Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní ředitel/manažer Pracovník back office Prodejce po telefonu / Telesales Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
Interkulturní germanistika - nedokončeno
2013 – 2018Bakalářské
Universität Leipzig
Interkulturelle Germanistik
2016 – 2016Bakalářské
Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Pařížská 15, Ústí nad Labem
Ekonomické lyceum (Jazykové lyceum, Ekonomické lyceum)
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 9 měsíců
Cz*******.s.
Sales Manager
duben 2020 – dosud 4 roky a 6 měsíců
Denní komunikace s klienty, příprava kalkulací, vedení projektů. Komunikace a spolupráce napříč odděleními- nákupní, finanční, kontrola kvality, technický vývoj, výroba. Osobní jednání s českými i zahraničními klienty, prezentace produktů, novinek apod.
Am*********.o.
Manager studia
červenec 2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Vedení chodu studia, objednávání zboží, plány služeb zaměstnanců, reporty vedení, zajištění chodu recepce, objednávání klientů, zodpovědnost za tržby, vystavování faktur v ES Pohoda, naskladňování zboží, inventury. Přijímání nových uchazečů, nastavování nových procesů, kontrola celkového hospodaření studia, s IT programátorem tvorba nového interního systému. Zároveň výpomoc u firmy Amispol. Tvorba cenových nabídek, kalkulací na např. kabelové žlaby, kabelové chráničky, skryté obrubníky apod. Vyřizování objednávek, reklamací, fakturace, inventury, komunikace s dodavateli atd.
Fe********* AG
Administrativní pracovník
září 2018 – červen 2019 10 měsíců
Administrativní práce, tvorba exportních dokumentů, zpracování objednávek zboží pro chemickou laboratoř. Podpora prodeje. Smlouva na dobu určitou, záskok za dlouhodobě nemocnou paní.
Im*****diu
Promotér
leden 2013 – prosinec 2018 6 let
Aktivní oslovování zákazníků, promo daného zboží, plnění denního plánu - přesvědčení zákazníka ke koupi právě toho daného promovaného zboží. Reporting o prodeji promovaného zboží a zároveň přehled prodeje konkurenčního zboží.
Ad*********.s.
Obchodní referent, obor Obchod, nákup, prodej, Team Leader
duben 2016 – září 2018 2 roky a 6 měsíců
Administrativní práce, každodenní telefonická i e-mailová komunikace s klienty v německém jazyce. Zadávání obj. do systému, řešení a vymáhání pohledávek, reklamací. Zákaznický servis. Akvizice nových klientů. Tvorba cenových kalkulací. Poradenská činnost, aby byl klient maximálně spokojený. Vedení 2-5 členného teamu, kontrola odvedené práce, pomoc, zaškolování nováčků, zástupce Area Managera, zpracovávání reportingu pro vedení společnosti. Obchodní činnost - řešení složitějších obchodních případů - kalkulace velkých zakázek, hledání nejlepšího řešení dle požadavků klienta. Osobní obchodní setkání s klienty, účast na veletrzích, aktivní vyhledávání nových klientů apod.
Ei*********áda
Vedoucí provozu / provozní, obor Gastronomie a pohostinství
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
Nejdříve práce servírky, barmanky a pak provozní, vypracování plánu služeb, objednávky zboží.
Kr*********áda
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2010 – 2013 3 roky a 6 měsíců
administrativní činnost, práce v programu Ezop, archivace dokumentů, kontrola projektů, vkládání dat do počítače, telefonická komunikace s danými organizacemi
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Znalost programu Ezop, Karát, K2, SAP, Clubspire, ES Pohoda, WordPress.
Kurzy
Management efektivně/Manager
Základní manažerské dovednosti - plánování, organizování a rozhodování, koordinování, kontrolování. Právní legislativa, marketing, řízení lidských zdrojů apod.
prosinec 2019