A. J. , životopis 1333494
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Brand manager Category Manager v marketingu Event Specialist Marketingový analytik Marketingový ředitel/manažer Office manager Online Marketing Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Centrum odborné přípravy technickohospodářské
Veřejná správa
září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 2 měsíce
JY******* o.
Sales Coordinator
říjen 2021 – dosud 3 roky a 2 měsíce
- Responsible for price setting and coordinating margin and sales within my product areas. - Creating campaigns and campaign papers. - Responsible for TV and radio spots. - Creating instore marketing for stores (Outdoor, A0, A1, A4 signs). - Preparing weekly summary task for stores with all relevant info about campaigns. - Analysing and evaluating data to find way to improve performance. - Mentoring and training new colleagues.
JY******* o.
Sales and Marketing assistant
březen 2021 – září 2021 7 měsíců
- Responsible for creating and updating data for products. - Creation of campaign papers in Manus and continuous proof readings (language). - Translations for website, signs and campaigns papers.
JY******* o.
Customer Service Area Responsible
únor 2020 – únor 2021 1 rok a 1 měsíc
- Area Responsible for training and translations (i. e. translation of Mlearning Difficult conversations) - Internal trainer for systems and procedures. - Planning daily tasks when manager and team leader were not present. - Logistics of return goods to the selected stores. - Handling customer requests. - I have found a couple of improvements in our daily activites which saved us some time and were beneficial for the whole team.
JY******* o.
Customer Service Supporter
listopad 2019 – leden 2020 3 měsíce
- Handling customers requests in a professional manner. - Using all communication channels (phone, mails, chat, Facebook messenger).
No*****den
Deputy sales and ordering leader
květen 2019 – říjen 2019 6 měsíců
Leading a team of four assistants when a leader wasn’t present + B2B.
No*****den
Sales and ordering assistant
říjen 2018 – duben 2019 7 měsíců
Helping customers with their orders.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení