Foto: Kateryna B.
ID 1269791

Kateryna B. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Beroun + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Donetsk National University (DonNU)

Ekonomika a management (Ekonomika podniku)

září 2007 – červen 2009Bakalářské

Pryazovsky State Technical University

Specialista –inženýr

září 2002 – červen 2007Vysokoškolské

Praxe 13 let a 7 měsíců

AL*****ORE

Sales assistant

květen 2024 – dosud 9 měsíců

Zpracování a vyřizování online objednávek (e-shop): kontrola realizace objednávek, jejich včasné odeslání a dokumentace. Denní komunikace se zákazníky (ústní i písemná): poradenství ohledně sortimentu, řešení dotazů týkajících se dopravy a objednávek. Práce v obchodě: obsluha zákazníků, doplňování zboží,aranžování, prodej a profesionální zákaznický servis.Řešení reklamací, koordinace vrácení a výměny zboží, zvyšování spokojenosti zákazníků.Vedení a aktualizace tabulek: systematizace dat o prodeji,

25*****ers

Manažer

leden 2024 – květen 2024 5 měsíců

Shromažďování a systematizace informací o potenciálních klientech,jednání s logistickými společnostmi. Analýza konkurentů na trhu s kávou.Vyhledávání nemovitostí pro potřeby firmy a uzavírání smluv.Vyhledávání dodavatelů a spolupráce s nimi

Pe*********nse

Administrativni pracovník-Recruiter

březen 2023 – prosinec 2023 10 měsíců

činnosti spojené s náborem a vizy, zveřejnění volných pracovních míst na sociálních sítích zadávání dat do informačního systému,systematické zaznamenávání a efektivní sledování odpracované doby zaměstnanců, zajištění přesnosti a aktuálnosti údajů práce s interní databází spolupráce s kolegy na pobočce, objednávání kancelárských potřeb, příprava dokumentů, překlad

ES*******ika

Administrátor

duben 2022 – březen 2023 1 rok

organice práce cca 30 agenturních zaměstnanců, odpovědnost za dodržování kontroly procesu, náprava chyb zaměstnanců, účast na pravidelných inventurách, každodenní reporting ,statistika chybovosti, objednávky obalového materiálu , kancelářských potřeb

No*****ion

Vedoucí obchodu Ukrajina

únor 2017 – září 2019 2 roky a 8 měsíců

provozní a organizační vedení prodejny, vedení týmu na prodejně (nábor, školení, rozvoj a motivace personálu), práce se zákazníky, zpracování výkazů a reportů, sledování a analýza ekonomických výsledků prodejny

Me*****ing

Specialista logistiky

leden 2009 – únor 2017 8 let a 2 měsíce

koordinace námořních přeprav – export/import, veškeré provozní činnosti související s námořní přepravou

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinapokročilá

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

1C,CRM

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport /cyklistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45