Pavla K., Mgr. 32 let , životopis 842435
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Domovník, správce objektu Event Specialist Online Marketing Práce doma Produkční Promotér Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Newton College, a. s.
Management lidských zdrojů
září 2018 – červen 2020Vysokoškolské
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Cestovní ruch
2014 – 2018Bakalářské
Odborná střední škola podnikání a mediální tvorby Kolín s.r.o.
Reprodukční grafik
2010 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 10 let
OP*********rak
Social Media Manager
srpen 2024 – dosud 5 měsíců
Zodpovídám za správu a tvorbu obsahu pro sociální sítě (Instagram a Facebook) firmy. Vytvářím a upravuji fotografie a videa, které si sama nafotím a natočím. Po jejich úpravě je následně zveřejňuji na platformách dle předem připravené strategie. Pracuji na tvorbě a plánování příspěvků, které odpovídají marketingové strategii, s cílem maximalizovat dosah a zapojení uživatelů. Všechny procesy, od tvorby obsahu po jeho publikování, pečlivě koordinuji, abych zajistila konzistentní a efektivní online prezentaci firmy.
XL*********.o.
Sales Assistant
prosinec 2022 – srpen 2024 1 rok a 9 měsíců
Pracovala jsem s CRM systémem Pipedrive, kde jsem se věnovala správě dat, aktualizaci informací a podpoře obchodního týmu. Zajišťovala jsem přípravu marketingových kampaní a podkladů pro schůzky s klienty, čímž jsem přispívala k efektivní komunikaci a úspěšnému průběhu obchodních jednání.
Vá*******léř
Asistentka
září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce
Doplňování a příprava smluv, organizace práce a nastavování pravidel pro ukládání souborů a archivaci, aby vše probíhalo systematicky a přehledně. Spravovala jsem sociální sítě a vytvářela obsah pro propagaci nemovitostí. Měla jsem na starosti přepis energií, fotografování a natáčení prostor k pronájmu a vedla jsem prohlídky nemovitostí.
PR*********VAL
Asistent výkonného ředitele
květen 2021 – duben 2022 1 rok
Měla jsem na starosti koordinaci administrativních procesů a přípravu kompletní dokumentace k veřejným zakázkám. Zajišťovala jsem mezinárodní komunikaci s kolegy z Francie a zahraničními dodavateli. Součástí mé práce byla také příprava podkladů pro účetní oddělení a logistické zajištění firemních procesů.
Po*****cek
Zástupce vedoucího
2015 – březen 2022 7 let a 3 měsíce
Řídila jsem každodenní provoz prodejny potravin, od administrativy, objednávání a kontroly zboží až po jeho vyskladňování a oceňování. Vedla a motivovala jsem zaměstnance, udržovala vztahy s obchodními partnery a navrhovala nový sortiment. V roce 2019 jsem zorganizovala kompletní redesign prodejny, zahrnující stavební práce, designové návrhy a zajištění dodavatelů, což vedlo ke zlepšení procesů a efektivnějšímu provozu. Díky této přestavbě získala prodejna prestižní certifikát od AČTO, což je jedno z nejvýznamnějších ocenění v českém maloobchodě.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Accessible tourism for all
Tento mezinárodní studentský workshop proběhl na Vysoké škole polytechnické Jihlava. Cílem workshopu bylo seznámení se s problematikou handicapovaných osob zahrnující nejenom osoby se zdravotním postižením, ale také starší osoby, či rodiny s dětmi, pro které je potřeba přizpůsobit prostředí tak, aby i oni mohli být plnohodnotnými účastníky cestovního ruchu. Několikadenní workshop byl zakončen terénním průzkumem, jehož výsledky byly představeny odborné komisi v poslední den workshopu, a to formou závěrečných prezentací.
září 2016