Není foto: Aneta D.
ID 1313163

Aneta D. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Veselí nad Lužnicí + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Abbey College, Sydney, Austrálie

Business

2019 – 2022Vyšší odborné

Obchodní akademie

Ekonomika a administrativa

2001 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 7 měsíců

Uber Eats Austrálie

Rozvoz jídla a nákupů

2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců

- rozvážení jídla a nákupů

Sydney, Austrálie

Sociální pracovnice

2019 – 2023 4 roky a 6 měsíců

- péče o mentálně a fyzicky postižené - odvoz k doktorům, na nákup a na různé schůzky - psychická podpora

KAJOT INTACTO, Tábor

Recepční a pokladní ( casino )

leden 2017 – srpen 2018 1 rok a 8 měsíců

- práce na recepci a pokladně - registrace nových hráčů - výměna žetonů za peníze

RM Gastro s.r.o. Veselí nad Lužnicí

Dispečerka výroby

říjen 2015 – říjen 2016 1 rok a 1 měsíc

- různé administrativní funkce včetně vyplňování papírů, doručování pošty, třídění pošty, úklidu kanceláří a vedení účetnictví - předávání informací na výrobních poradách a komunikace se skladem - spolupráce s dalšími odděleními, tisknutí výrobních návodů

Fontea a.s., Veselí nad Lužnicí 596, Veselí nad Lužnicí 391 81

Asistentka výroby

prosinec 2013 – duben 2015 1 rok a 5 měsíců

Administrativa

Au-pair Velká Británie

Chůva

únor 2012 – srpen 2012 7 měsíců

Hlídání dětí

Fontea a.s., Veselí nad Lužnicí 596, Veselí nad Lužnicí 391 81

Asistentka výroby

říjen 2006 – únor 2012 5 let a 5 měsíců

- zajištění podkladů pro MTZ, aktualizace norem - včasné předávání požadavků na výdej materiálu z MTZ - denní normování surovin pro výrobu - koordinace denní spotřeby surovin - určování spotřeby preforem v závislosti na výrobě lahví - evidence denního příjmu hotových výrobků - zápisy z denních dispečinků - veškeré administrativní práce pro oddělení výroby - aktualizace nástěnek ve výrobě - objednávky pracovního oblečení a kancelářských potřeb - telefonická a mailová komunikace Odpovědnosti: - za co nejefektivnější využití všech materiálních zdrojů a minimalizaci ztrát v rámci své kompetence - za dodržování postupů a směrnic v rámci plnění svých povinností - za včasné a úplné předávání údajů a informací svému přímému nadřízenému - za pořádek na pracovišti, dodržování vnitřních směrnic a plnění všech bodů popisu pracovního postupu

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

K2Pokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Školení

MS Excel, Vyjednávání a argumentace, Profesionální komunikace, Time management, Emoční inteligence

2010

Zájmy

Sport, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45