A. D. , životopis 1313163
Představa o práci
Kde hledám práci
Veselí nad Lužnicí + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kurýr Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Řidič Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Abbey College, Sydney, Austrálie
Business
2019 – 2022Vyšší odborné
Obchodní akademie
Ekonomika a administrativa
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 7 měsíců
Ub*******lie
Rozvoz jídla a nákupů
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
- rozvážení jídla a nákupů
Sy*********lie
Sociální pracovnice
2019 – 2023 4 roky a 6 měsíců
- péče o mentálně a fyzicky postižené - odvoz k doktorům, na nákup a na různé schůzky - psychická podpora
KA*********bor
Recepční a pokladní ( casino )
leden 2017 – srpen 2018 1 rok a 8 měsíců
- práce na recepci a pokladně - registrace nových hráčů - výměna žetonů za peníze
RM*********icí
Dispečerka výroby
říjen 2015 – říjen 2016 1 rok a 1 měsíc
- různé administrativní funkce včetně vyplňování papírů, doručování pošty, třídění pošty, úklidu kanceláří a vedení účetnictví - předávání informací na výrobních poradách a komunikace se skladem - spolupráce s dalšími odděleními, tisknutí výrobních návodů
Fo********* 81
Asistentka výroby
prosinec 2013 – duben 2015 1 rok a 5 měsíců
Administrativa
Au*******nie
Chůva
únor 2012 – srpen 2012 7 měsíců
Hlídání dětí
Fo********* 81
Asistentka výroby
říjen 2006 – únor 2012 5 let a 5 měsíců
- zajištění podkladů pro MTZ, aktualizace norem - včasné předávání požadavků na výdej materiálu z MTZ - denní normování surovin pro výrobu - koordinace denní spotřeby surovin - určování spotřeby preforem v závislosti na výrobě lahví - evidence denního příjmu hotových výrobků - zápisy z denních dispečinků - veškeré administrativní práce pro oddělení výroby - aktualizace nástěnek ve výrobě - objednávky pracovního oblečení a kancelářských potřeb - telefonická a mailová komunikace Odpovědnosti: - za co nejefektivnější využití všech materiálních zdrojů a minimalizaci ztrát v rámci své kompetence - za dodržování postupů a směrnic v rámci plnění svých povinností - za včasné a úplné předávání údajů a informací svému přímému nadřízenému - za pořádek na pracovišti, dodržování vnitřních směrnic a plnění všech bodů popisu pracovního postupu
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
K2Pokročilý
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Školení
MS Excel, Vyjednávání a argumentace, Profesionální komunikace, Time management, Emoční inteligence
2010