Foto: Michaela Š.
ID 470623

Michaela Š. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Průhonice + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

63-41-M/02

2017 – 2021SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 5 měsíců

Ro*******ená

Rodičovská dovolená

duben 2024 – dosud 8 měsíců

Péče o dítě

Pt*********.s.

Manažer interního školení a péče o zákazníky

říjen 2022 – duben 2024 1 rok a 7 měsíců

Mou hlavní pracovní náplní bylo kompletní zaškolení nováčků, kteří byli přijatí na pozice koupelnových specialistů. Na tuto pozici jsem úspěšně absolvovala kurz na školitele a v rámci pozice následně kurz na prodejní dovednosti, doložitelné certifikáty. Zařizovala jsem pro nováčky stravu a pro mimo Pražské i ubytování - vše zaznamenáváno do tabulek pro schvalování cen a řešení následných faktur. Následně jsem kompletně vedla 14ti denní školení, které bylo zaměřené jak na práci v interním systému, tak na kompletaci zařizovacích předmětu a seznámení s našimi dodavateli. Po tomto zaškolení jsem za nováčky dojížděla v rámci celé ČR přímo na koupelnové studia, kde jsem s nimi byla 2-3 dny a pomáhala jim s adaptací na jejich domácích pobočkách. Následovalo zasílání posudků na nováčky jak po 14ti denním školení na centrále, tak po následných mentoringách na pobočkách. Podílela jsem se na tvorbě všemožných manuálů a podkladů pro nováčky i na tvorbách prezentací. Také jsem aktivně pomáhala s novým plánem školení na prodejní dovednosti. Samozřejmostí byla úzká spolupráce s HR oddělením a všemi regionálními manažery a řediteli i vedoucími poboček v rámci celé ČR. Mimo to jsem ve volných chvílích vypomáhala oddělení marketingu s psaním článků do časopisů o bydlení a případné editace již vytvořených textů.

Pt*********.s.

Specialista koupelnového studia

červenec 2020 – září 2022 2 roky a 3 měsíce

Jako specialista koupelnového studia jsem pracovala na koupelnovém showroomu, kde probíhaly schůzky se zákazníky, kteří plánovali realizovat stavbu, či rekonstrukci nové/stávající koupelny. Na základě stavebních plánů jsem s nimi prošla technické možnosti umístění sanity a následně jsme se soustředili na design celého prostoru, včetně obložení. V rámci této pozice jsem vytvářela 3D projekty a vizualizace, cenové nabídky, objednávky, zálohy, faktury, reklamace i dobropisy.

O2*********lic

Konzultant prodeje

2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců

Práce probíhala na pobočce, tudíž každodenní řešení vzniklých situací se zákazníky, ať technického rázu, nebo reklamací. Aktivní prodej služeb, uzavírání smluv a zadávání dat do systému. Hledání nejvhodnějšího produktu pro zákazníka. Ohledně administrativy vytváření dobropisů, archivace dokumentů, vystavování a dohledávání faktur, práce s jistinami aj. Navíc jsem měla čas od času na starosti trénink nováčků, kteří přišli na prodejnu, tzn. učení práce se systémem, komunikaci se zákazníky, vedení obchodního rozhovoru, vykazatelné zpětné vazby a samozřejmě motivace nováčků.

Lu******* 48

Barman/ka, obor Gastronomie a pohostinství

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Zajištování kvalitního chodu kavárny a obsluhy zákazníků, výčep piva, míchání koktejlů, příprava kávy.

Aq*******aha

Barman/ka, obor Gastronomie a pohostinství

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

Zajišťování kvalitního chodu a obsluhy zákazníků kavárny Clara, a také barů Coral bar a Sauna bar. To vše v rámci Aquapalace resort.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Navision

Kurzy

Workshop trenérů prodejních dovedností

V rámci kurzu jsem se naučila jak správně školit nováčky na prodejní dovednosti.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2023

Trénink trenérů

Kurz mě naučil jak efektivně školit větší skupinu lidí, jak k přistupovat k různých povahám a jak řešit krizové situace v průběhu školení.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Espresso premier cofee education programme

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2016

Zájmy

Cestování, péče o zvířata, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45