K. S. , životopis 519848
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v pojišťovnictví HR specialista Matrikář Personalista Recepční v administrativě Tajemník Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
UTB Fakulta managementu a ekonomiky, Zlín
Finanční řízení podniku
2011 – 2015Bakalářské
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Brno, Jánská 22
Obchodník
2008 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 10 měsíců
...
Rodič v domácnosti
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Celodenní péče o nezletilé dítě.
Fr*****.o.
Ředitelka Back Office
leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Více pracovních úkonů a zodpovědnosti za odvedené výsledky týmu, školení nováčků, porady s týmem, spolupráce s účetním oddělením, obchodním oddělením apod. Spolupráce s vedením společnosti při nastavení nových procesů, řešení problémů a různých situací s externími pracovníky.
Fr*****.o.
Back Office Manager
duben 2022 – prosinec 2022 9 měsíců
Více pracovních úkonů a zodpovědnosti za odvedené výsledky týmu, školení nováčků, porady s týmem, spolupráce s účetním oddělením, obchodním oddělením apod. Nastavení nových procesů s vedením společnosti, řešení problémů a různých situací s externími pracovníky.
Fr*****.o.
Zástupce Back Office Managera
září 2021 – březen 2022 7 měsíců
Změna pozice v rámci dosažené praxe. Přibylo více povinností a zodpovědnosti za administrativní úkony, školení nováčků na zavedené procesy, příprava a editace smluvní dokumentace, komunikace s partnery a dalšími odděleními společnosti.
Fr*****.o.
Odborná asistentka v Back Office
leden 2020 – srpen 2021 1 rok a 8 měsíců
Příprava, editace a kompletace smluvní dokumentace k zápůjčkám a dluhopisům, kontrola a párování plateb se smlouvou klienta. Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a partnery společnosti.
Če*******.s.
Hypoteční specialista junior
srpen 2018 – listopad 2019 1 rok a 4 měsíce
Příprava a kompletace úvěrových smluv, skenování dokumentů, zadávání požadavků na správu hypoték a mnoho dalšího. Řešení smluv s externími partnery nebo přímo s klienty, např. podpis zástavních smluv či dodatků.
Če*******.s.
Bankovní poradce
květen 2014 – červenec 2018 4 roky a 3 měsíce
Komunikace s klienty, řešení jejich požadavků, případných stížností, správa aktuálních produktů. Dále telefonická i e-mailová komunikace s klienty či dalšími odděleními banky.
Če*******.s.
Pracovník podpory zákazníků
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Výpomoc v administrativě (zakládání smluv do složek klientů, apod.), komunikace s klienty na informační přepážce, pomoc v klientské zóně.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Práce v Google prostředí, Praxe v CRM systému Raynet
Kurzy
Mzdové účetnictví
Základní znalost mzdové problematiky.
prosinec 2019