K. K. , životopis 469376
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Chesterfield Colledge
Holistické terapie, Anglický jazyk
září 2009 – červen 2011Vyučení
Sheffield University
Anglický jazyk
září 2008 – červen 2009Vyučení
Obchodní akademie
Ekonomie, Informatika, Účetnictví
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 7 měsíců
OS*****ava
Řidička
leden 2021 – dosud 4 roky a 2 měsíce
Spolupráce se společnostmi Bolt, Uber, Liftago. Řízení osobního vozidla, přeprava klientů a zásilek. Komunikace s klienty také v angličtině. Zodpovědnost za hotovost, pasažéry ve vozidle a samotné vozidlo. Řešení oprav, údržby vozidla. Vedení účetnictví.
Hy*********.o.
Administrativní pracovník
leden 2020 – prosinec 2020 1 rok
vedení administrativy a odpovědnost za přijatou i odchozí poštu také v anglickém jazyce, komunikace a spolupráce s klientem i dodavateli, účast na konstrukčních poradách a mítinzích bezpečnosti práce, pořizování zápisu z porad, zásobování a zajišťování pracovních pomůcek pro chod kanceláře, řízení firemního vozidla, zajišťování dokladů pro účetnictví
Ca*****age
Recepční v administrativě
květen 2019 – listopad 2019 7 měsíců
komunikace v cizích jazycích, špičkový zákaznický servis, vyřizování a spojování hovorů, administrativa spojená s příchodem a odchodem hostů, akvizice hostů do hotelového systému, týmová spolupráce s personálem hotelu, poskytování reportů a podpora ostatních hotelových sekcí, vyřizování příchozí a odchozí pošty, správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti
Hi*****.o.
Obchodní asistentka
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
telefonická komunikace se zákazníky, vyřizování příchozí a odchozí pošty, hledání nových obchodních partnerů, telemarketing, zajišťování nových zakázek a obchodních příležitostí, akvizice nových zákazníků, administrativa spojená s vyřizováním zákaznických požadavků. Komunikace se státními subjekty, vyřizování na úřadech, zajišťování pracovních pomůcek a dalších drobností pro chod firmy. Zjišťování zpětné vazby a spokojenosti zákazníků. Řízení služebního vozidla. Správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti.
La********* s.
Vedoucí / manažer prodejny
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
komunikace s klienty, fakturace, vyřizování objednávek, manipulace s penězi, klientské poradenství, řízení zásob, práce v SAP systému, Outlooku, tvorba reklamních spotů na sociálních sítích, podílení se na propagaci, spolupráce s marketingem
SE*******.o.
Manager eshopu
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
fakturace, telefonická i osobní komunikace s klienty, práce na skladě, fyzické balení zakázek, expedice, kontrola, vyřizování reklamací, zásobování, příjem a výdej na sklad, manipulace s penězi
Ho*******iml
Vedoucí prádelny
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
komunikace a spolupráce s recepcí i ostatním personálem hotelu, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha strojů v prádelně, skládání a žehlení prádla
He*****ham
Barman/ka, vedoucí restaurace
leden 2013 – prosinec 2013 1 rok
vyřizování objednávek, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha dotykové pokladny a platebního terminálu, manipulace s penězi, komunikace s hosty a pracovním personálem, příprava i servírování nápojů a jídel
Mo*********ome
Sociální pracovník
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
poskytování osobní péče, pomoc při osobní hygieně a stravování klientů, podpora nezávislosti a práv klientů, uspokojování každodenních potřeb klientů, práce v týmu
Fr*********eld
Vedoucí kavárny, obor Gastronomie a pohostinství
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
poskytování špičkového servisu zákazníkům, braní objednávek, příprava i servírování nápojů a jídel, manipulace s penězi a obsluha pokladny, komunikace s hosty a pracovním personálem, tvorba menu, řízení a dodávání zásob, objednávání zboží, zaučování a vedení nového personálu, práce v týmu
Ha*********tel
Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství
2006 – 2009 3 roky a 6 měsíců
poskytování špičkového servisu zákazníkům, vyřizování objednávek, servírování nápojů a jídel, obsluha dotykové pokladny, komunikace s hosty, zaučování nového personálu, práce v týmu, aranžmá květin, úklid pokojů
ST*******.o.
Účetní
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
vedení účetnictví a skladu zásob v účetním programu POHODA, fakturace, vydávání dokladů, vedení pokladny a manipulace s penězi, vedení administrativy a korespondence, komunikace se zákazníky i přes telefon, tvorba účetní uzávěrky a zpracování přiznání k DPH
Jazyky
němčinamírně pokročilá
polštinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
slovenštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Databázový systém RAYNET, Hotelový software HotelWin, SAP
Kurzy
Vedení týmu
2012
Masérský
Finská masáž, aromaterapie, reflexiologie
2011