Není foto: K. K.
ID 469376

K. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Chesterfield Colledge

Holistické terapie, Anglický jazyk

září 2009 – červen 2011Vyučení

Sheffield University

Anglický jazyk

září 2008 – červen 2009Vyučení

Obchodní akademie

Ekonomie, Informatika, Účetnictví

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 7 měsíců

OS*****ava

Řidička

leden 2021 – dosud 4 roky a 2 měsíce

Spolupráce se společnostmi Bolt, Uber, Liftago. Řízení osobního vozidla, přeprava klientů a zásilek. Komunikace s klienty také v angličtině. Zodpovědnost za hotovost, pasažéry ve vozidle a samotné vozidlo. Řešení oprav, údržby vozidla. Vedení účetnictví.

Hy*********.o.

Administrativní pracovník

leden 2020 – prosinec 2020 1 rok

vedení administrativy a odpovědnost za přijatou i odchozí poštu také v anglickém jazyce, komunikace a spolupráce s klientem i dodavateli, účast na konstrukčních poradách a mítinzích bezpečnosti práce, pořizování zápisu z porad, zásobování a zajišťování pracovních pomůcek pro chod kanceláře, řízení firemního vozidla, zajišťování dokladů pro účetnictví

Ca*****age

Recepční v administrativě

květen 2019 – listopad 2019 7 měsíců

komunikace v cizích jazycích, špičkový zákaznický servis, vyřizování a spojování hovorů, administrativa spojená s příchodem a odchodem hostů, akvizice hostů do hotelového systému, týmová spolupráce s personálem hotelu, poskytování reportů a podpora ostatních hotelových sekcí, vyřizování příchozí a odchozí pošty, správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti

Hi*****.o.

Obchodní asistentka

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

telefonická komunikace se zákazníky, vyřizování příchozí a odchozí pošty, hledání nových obchodních partnerů, telemarketing, zajišťování nových zakázek a obchodních příležitostí, akvizice nových zákazníků, administrativa spojená s vyřizováním zákaznických požadavků. Komunikace se státními subjekty, vyřizování na úřadech, zajišťování pracovních pomůcek a dalších drobností pro chod firmy. Zjišťování zpětné vazby a spokojenosti zákazníků. Řízení služebního vozidla. Správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti.

La********* s.

Vedoucí / manažer prodejny

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

komunikace s klienty, fakturace, vyřizování objednávek, manipulace s penězi, klientské poradenství, řízení zásob, práce v SAP systému, Outlooku, tvorba reklamních spotů na sociálních sítích, podílení se na propagaci, spolupráce s marketingem

SE*******.o.

Manager eshopu

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

fakturace, telefonická i osobní komunikace s klienty, práce na skladě, fyzické balení zakázek, expedice, kontrola, vyřizování reklamací, zásobování, příjem a výdej na sklad, manipulace s penězi

Ho*******iml

Vedoucí prádelny

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

komunikace a spolupráce s recepcí i ostatním personálem hotelu, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha strojů v prádelně, skládání a žehlení prádla

He*****ham

Barman/ka, vedoucí restaurace

leden 2013 – prosinec 2013 1 rok

vyřizování objednávek, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha dotykové pokladny a platebního terminálu, manipulace s penězi, komunikace s hosty a pracovním personálem, příprava i servírování nápojů a jídel

Mo*********ome

Sociální pracovník

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

poskytování osobní péče, pomoc při osobní hygieně a stravování klientů, podpora nezávislosti a práv klientů, uspokojování každodenních potřeb klientů, práce v týmu

Fr*********eld

Vedoucí kavárny, obor Gastronomie a pohostinství

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

poskytování špičkového servisu zákazníkům, braní objednávek, příprava i servírování nápojů a jídel, manipulace s penězi a obsluha pokladny, komunikace s hosty a pracovním personálem, tvorba menu, řízení a dodávání zásob, objednávání zboží, zaučování a vedení nového personálu, práce v týmu

Ha*********tel

Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství

2006 – 2009 3 roky a 6 měsíců

poskytování špičkového servisu zákazníkům, vyřizování objednávek, servírování nápojů a jídel, obsluha dotykové pokladny, komunikace s hosty, zaučování nového personálu, práce v týmu, aranžmá květin, úklid pokojů

ST*******.o.

Účetní

2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců

vedení účetnictví a skladu zásob v účetním programu POHODA, fakturace, vydávání dokladů, vedení pokladny a manipulace s penězi, vedení administrativy a korespondence, komunikace se zákazníky i přes telefon, tvorba účetní uzávěrky a zpracování přiznání k DPH

Jazyky

němčinamírně pokročilá

polštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

slovenštinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Databázový systém RAYNET, Hotelový software HotelWin, SAP

Kurzy

Vedení týmu

2012

Masérský

Finská masáž, aromaterapie, reflexiologie

2011

Zájmy

Studium teologie, hra na kytaru, zpěv, pobývání v přírodě, hraní společenských her, plavání. Hlídání, volnočasové aktivity a péče o mírného autistu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45