G. Z. , životopis 1050645
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 1 km ochota dojíždět Mapa Litomyšl + 20 km ochota dojíždět Mapa Choceň + 20 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Orlicí + 20 km ochota dojíždět Mapa Vysoké Mýto + 20 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Farmaceutický reprezentant Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola - Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška
Podnikání
září 2011 – červen 2013SŠ s maturitou
Obchodní akademie, Choceň
Cukrář (Cukrář pro výrobu)
září 2008 – červen 2011Vyučení
ZŠ Komenského 11, Ústí nad Orlicí
bez zaměření
září 1999 – červen 2008Základní
Praxe 11 let a 11 měsíců
Ze*******lší
Administrativní pracovník a účetní
březen 2023 – září 2023 7 měsíců
Práce s programem Helios, kde jsem dělala fakturace, uzávěrky, mzdy. V ZOD Zálší jsem měla na starost kravíny, mléčnou farmu. Když kolegové objednali nějaký produkt, tak mi přinesli lístek, kde měli produkt napsaný (název produktu a množství), když přišla faktura, tak jsem to spárovala v Heliosu a v půlce měsíce jsem vždy udělala uzávěrku Mzdy jsem připravovala pro personální, zadala jsem do Heliosu kolegy, kteří pracovali v kravínech a mléčné farmě. Poté jsem s kolegyní zkontrolovala.
Pošta
Řidič
prosinec 2022 – leden 2023 2 měsíce
Na poště jsem byla na brigádě přes Vánoce, abych si vydělala peníze. Hlavní náplň práce byla rozvoz balíků, zásilek a důchodů po okolních vesnicích.
Pr*****IČO
Obchodní zástupce
říjen 2019 – listopad 2022 3 roky a 2 měsíce
Od roku 2019 do roku 2022 jsem pracovala jako obchodního zástupce pro více společnosti Generali Českou pojišťovnu, Allianz a Raiffeisen stavební spořitelnu. Moje každodenní náplň práce byla sjednávaní schůzek s klienty. Sjednávání pojištění majetku, aut, životního, stavební spoření, účty a úvěry.
Ko*********nka
Pracovník obchodní podpory
červenec 2018 – září 2019 1 rok a 3 měsíce
Pracovala jsem na recepci, takže hlavním úkolem pro mně bylo prvotní obsluha klientů, kteří nevěděli s jakým bankovním poradcem mají schůzku. Pak jsem mohla dělat základní bankovní úkony, jako jsou tisk výpisy, obnovení mobilního a internetové bankovnictví, pomoc klientům s platbou do ciziny. Pak jsem byla asistentka ředitele pobočky, takže jsem pro něj připravila porady a vařila kávu, když měl schůzky s klienty.
Is*******.o.
Administrativní pracovník
říjen 2011 – červen 2018 6 let a 9 měsíců
Zadávání faktur, vyřizování pošty, výdej a příjem lešení
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Zkouška odborné znalosti
Kurz byl o povinné zkoušce na úvěry od ČNB
duben 2022