Bc. Solange T. 23 let , životopis 1059202
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Malá Strana + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Pracovník charity Ředitel / manažer hotelu Specialista na fondy EU Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a diplomacie - Mgr.
září 2024 – dosudVysokoškolské
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a diplomacie - Bc.
2021 – 2024Bakalářské
Střední průmyslová škola elektrotechnická a Obchodní akademie Mohelnice
Obchodní akademie
2017 – 2021SŠ s maturitou
Praxe 1 rok a 11 měsíců
Le*****aha
Rezervační koordinátor
duben 2024 – září 2024 6 měsíců
Denní písemná a telefonická komunikace s obchodními partnery a přímými klienty. Zpracování poptávek a nabídek. Zadávání, kontrola a aktualizace rezervací v hotelovém systému. Vystavování pokynů k úhradě, zadávání plateb k rezervacím a jejich kontrola. Denní kontrolní agenda. Komunikace a kooperace s ostatními odděleními hotelu.
Le*****aha
Pracovník front office - recepční
červenec 2023 – březen 2024 9 měsíců
Vítání a odhlašování návštěv. Práce se systémem HORES. Proaktivní zákaznický přístup. Vydávání karet a klíčů oprávněným osobám. Přijímání platby a vystavování doklady. Denní písemná a telefonická komunikace s obchodními partnery a přímými klienty. Administrativní podpora pro jiné oddělení (příprava podkladů, kopírování).
Ve*********aha
Asistent Chargé d'affaires en Pied - profesionální stáž
květen 2023 – červen 2023 2 měsíce
Pomáhání při vypracovávání zpráv popisujících klíčové výsledky jednání se zahraničními představiteli, čímž přispěl k cenným poznatkům o probíhajících jednáních. Organizování a koordinování konference a měsíční schůzky. Odpovídání na velké množství telefonátů a e-mailových dotazů.
Go*******aha
Pracovník front office - recepční
srpen 2022 – leden 2023 6 měsíců
Zodpovědnost za celkový chod recepce. Zajišťování a odbavování rezervací pro hráče. Vytváření tabulek v excelu, znalost programu OPS, reagování na e-mail, inventura zboží a kontrola bankovního účtu a pokladny. Kontrola úklidu, nedostatků a závad. Příprava občerstvení.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
francouzštinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
HORES, OPS
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Diplomatická akademie
Referent specialista zahraničně politických vztahů a služby
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2023
Certifikát z účetnictví 2. úroveň
Dle projektu CZ.1.07/1.1.04/01.0121 - E-learningová sbírka případových studií z účetnictví a odborných předmětů včetně jejich řešení jejich řešení a certifikace získaných znalostí.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2020
Certifikát z účetnictví 1. úroveň
Dle projektu CZ.1.07/1.1.04/01.0121 - E-learningová sbírka případových studií z účetnictví a odborných předmětů včetně jejich řešení a certifikace získaných znalostí.
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2019
Certifikát Euroscola
Reprezentace České republiky v Evropském parlamentu
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2018