Bc. Solange T. 23 let , životopis 1059202
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Olomouc + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 10 km ochota dojíždět Mapa Francie Belgie
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Náměstek Pracovník back office Pracovník charity Referent Specialista na fondy EU Úředník Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a diplomacie - Mgr.
září 2024 – dosudVysokoškolské
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a diplomacie - Bc.
2021 – 2024Bakalářské
Střední průmyslová škola elektrotechnická a Obchodní akademie Mohelnice
Obchodní akademie
2017 – 2021SŠ s maturitou
Praxe 1 rok a 11 měsíců
Le*****aha
Rezervační koordinátor
duben 2024 – září 2024 6 měsíců
Denní písemná a telefonická komunikace s obchodními partnery a přímými klienty. Zpracování poptávek a nabídek, zadávání, kontrola a aktualizace rezervací v hotelovém systému. Vystavování pokynů k úhradě, zadávání plateb k rezervacím a jejich kontrola. Denní kontrolní agenda. Komunikace a kooperace s ostatními odděleními hotelu.
Le*****aha
Pracovník front office
červenec 2023 – březen 2024 9 měsíců
Vítání a odhlašování hostů, práce se systémem HORES. Proaktivní zákaznický přístup, vydávání karet a klíčů oprávněným osobám. Denní písemná a telefonická komunikace s obchodními partnery a přímými klienty. Administrativní podpora pro jiné oddělení (příprava podkladů, kopírování).
Ve*********aha
Profesionální stáž - Asistent Chargé d'affaires en Pied
květen 2023 – červen 2023 2 měsíce
Pomoc při vypracovávání zpráv s klíčovými výsledky jednání se zahraničními představiteli. Příspěvek k analýzám probíhajících jednání, organizace a koordinace konferencí a měsíčních schůzek. Odpovědi na velké množství telefonátů a e-mailové komunikace.
Go*******aha
Pracovník front office - recepční
srpen 2022 – leden 2023 6 měsíců
Zodpovědnost za celkový chod recepce. Zajišťování a odbavování rezervací pro hráče. Vytváření tabulek v excelu, znalost programu OPS, reagování na e-mail, inventura zboží a kontrola bankovního účtu a pokladny. Kontrola úklidu, nedostatků a závad. Příprava občerstvení.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
francouzštinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
HORES, OPS
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Diplomatická akademie - Referent specialista zahraničně politických vztahů a služby
Absolvování kurzu zaměřeného na diplomacii a mezinárodní vztahy se specializací na zahraniční politiku a veřejnou správu.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2023
Certifikát z účetnictví 2. úroveň
Dle projektu CZ.1.07/1.1.04/01.0121 - E-learningová sbírka případových studií z účetnictví a odborných předmětů včetně jejich řešení a certifikace získaných znalostí.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2020
Certifikát z účetnictví 1. úroveň
Dle projektu CZ.1.07/1.1.04/01.0121 - E-learningová sbírka případových studií z účetnictví a odborných předmětů včetně jejich řešení a certifikace získaných znalostí.
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2019
Certifikát Euroscola
Reprezentace České republiky v Evropském parlamentu v rámci programu Euroscola. Aktivní účast na simulaci legislativních procesů Evropské unie.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2018
Ocenění od starosty města Zábřeha
Pochvalný list za výjimečný studijní prospěch a přínos školní komunitě na ZŠ Boženy Němcové 1503/15, okres Šumperk
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2017