Foto: Sabina L.
ID 1389501

Sabina L. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

College of Naturopathic Medicine

Naturopathic Nutrition

2022 – dosudVyšší odborné

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Anglický jazyk - specializace Anglický jazyk pro odbornou praxi

2014 – 2018Bakalářské

Gymnázium Ivana Olbrachta, Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková organizace

Vseobecne

2010 – 2014SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 7 měsíců

Pl*********ple

Resident Manager

srpen 2022 – dosud 2 roky a 5 měsíců

Řízení každodenního provozu ve dvou rezidenčních objektech. Poskytování zákaznického servisu rezidentům, zajišťování rychlého a efektivního řešení dotazů a problémů. Zajišťování administrativní podpory, včetně vyřizování telefonických hovorů, plánování schůzek a vedení záznamů. Kontrola, evidence a vyhodnocování poskytovaných služeb (např. údržba zeleně, drobné opravy a běžná údržba objektu). Provádění pravidelných kontrol souladu s bezpečnostními a stavebními předpisy. Úzká spolupráce s externími partnery a dodavateli s cílem zajistit dodržování stanovených standardů a provozních požadavků.

Pl*********ple

Retirement Living Leasehold Teamleader

únor 2024 – červen 2024 5 měsíců

Řízení týmu pěti lidí odpovědného za správu rezidenčních objektů pro seniory. Vyřizování stížností zákazníků a zajištění efektivního řešení jejich požadavků. Organizace a účast na schůzkách s rezidenty za účelem projednání jejich podnětů, řešení problémů a navrhování zlepšení.

Pl*********ple

Lettings Asisstant (Marketing)

duben 2021 – červenec 2022 1 rok a 4 měsíce

Administrativa, inzerce nemovitostí a správa marketingových platforem. Zpracování žádostí nájemců, ověřování dokumentů a zajištění splnění všech požadavků na soulad s předpisy. Organizace a sjednávání prohlídek nemovitostí. Příprava nájemních smluv a související dokumentace pro elektronický podpis. Efektivní komunikace s potenciálními nájemci a poskytování podpory během celého procesu žádosti.

Al*****tre

Logistic Assistant

červen 2020 – březen 2021 10 měsíců

Zajištění přesnosti dodávek, ověřování objednávek dle požadavků. Provádění administrativních úkolů spojených s logistikou.

Pr*******r.o

Administrativní pracovník

březen 2018 – únor 2019 1 rok

Zpracování žádostí o půjčky přijatých telefonicky a přes internet. Odpovídání na e-mailové a telefonické dotazy zákazníků. Školení nových zaměstnanců.

Ho*****ošt

Recepční v cestovním ruchu

říjen 2017 – září 2018 1 rok

Péče o hosty při příjezdu a odjezdu (check-in a check-out). Správa rezervací a záznamů o hostech v interním rezervačním systému. Řešení stížností hostů profesionálním a vstřícným způsobem, hledání rychlých a efektivních řešení. Zpracování plateb a zajištění přesnosti účtování.

Ke*****o.,

Trainee překladatel

březen 2017 – červen 2018 1 rok a 4 měsíce

Překlad právních, administrativních, technických a dalších textů z češtiny do angličtiny a naopak.

Jazyky

francouzštinazačátečník

polštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

CanvaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45