Mgr. Anna V. 39 let , životopis 1382931
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kobylisy + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční účetní Office manager Pracovník na přepážce Směnárník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Siberian Federal University (nostrifikace - Vysoká škola ekonomická v Praze)
Finance
září 2002 – červen 2007Vysokoškolské
Praxe 15 let a 3 měsíce
Ma*********ted
Researcher
březen 2015 – září 2024 9 let a 7 měsíců
Sbírání dat; datová a business analýza; zadávání a kontrola dat v systému; tvorba reportů; interpretace stažených dat a plánování sales targetů
Un*******ank
Datový Analytik/Analytička (Brigáda)
červen 2014 – leden 2015 8 měsíců
Zadávání, aktualizace a kontrola dat v bankovních aplikacích dle externích zdrojů; zpracovávání administrativních úkonů a reportů související s daty klientů
Ro*******kom
Finanční účetní
červenec 2008 – srpen 2009 1 rok a 2 měsíce
Zpracovávání účetních dokladů; kontrola správnosti a úplnosti zaúčtovaných operací; kontrola účetních dokladů před jejich uhrazením, provádění fyzické a dokladové inventury; příprava podkladů pro interní a externí audit
Ba*********VTB
Senior specialista provozního oddělení
leden 2008 – červen 2008 6 měsíců
Správa a aktualizace informací zadávaných do klientských databází; evidence transakčních dat k realizovaným obchodům do informačního systému; zpracování faktur přijatých tuzemských i zahraničních; účtování pokladny a závazků; evidence smluv, archivace ; podpora při analýzách úvěrových obchodů pro velké korporátní klienty; průběžný monitoring vývoje finanční situace klientů.
Eu*******set
Účetní
prosinec 2006 – leden 2008 1 rok a 2 měsíce
účtování došlých faktur včetně jejich plateb a hlídání splatností; vystavovaní faktur; zpracovávaní bankovních výpisy a účtování banky; archivace dokladů; inventarizace svěřených účtů; inventarizace majetku; spolupráce s ostatními kolegy napříč celou firmou; spolupráce s hlavní účetní a finančním ředitelem
Eu*******set
Zástupce vedoucí/ho prodejny
září 2004 – prosinec 2006 2 roky a 4 měsíce
samostatné řízení prodejny v době nepřítomnosti vedoucího; objednávání zboží; zařazování nového zboží; vyřizování reklamací; organizování práce týmu, zajišťování plynulého chodu prodejny, nezbytná administrativa (tisk cenovek, odpovídání na e-maily, komunikace s centrálou, plánování docházky); řešení situací na pokladně.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinapokročilá
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Databázové systémy
OraclePokročilý
ERP a účetní software
Oracle ERPPokročilý
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Účetní software - 1 C Company
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce