Není foto: Mgr. Anna V.
ID 1382931

Mgr. Anna V. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Siberian Federal University (nostrifikace - Vysoká škola ekonomická v Praze)

Finance

září 2002 – červen 2007Vysokoškolské

Praxe 15 let a 3 měsíce

Ma*********ted

Researcher

březen 2015 – září 2024 9 let a 7 měsíců

Sbírání dat; datová a business analýza; zadávání a kontrola dat v systému; tvorba reportů; interpretace stažených dat a plánování sales targetů

Un*******ank

Datový Analytik/Analytička (Brigáda)

červen 2014 – leden 2015 8 měsíců

Zadávání, aktualizace a kontrola dat v bankovních aplikacích dle externích zdrojů; zpracovávání administrativních úkonů a reportů související s daty klientů

Ro*******kom

Finanční účetní

červenec 2008 – srpen 2009 1 rok a 2 měsíce

Zpracovávání účetních dokladů; kontrola správnosti a úplnosti zaúčtovaných operací; kontrola účetních dokladů před jejich uhrazením, provádění fyzické a dokladové inventury; příprava podkladů pro interní a externí audit

Ba*********VTB

Senior specialista provozního oddělení

leden 2008 – červen 2008 6 měsíců

Správa a aktualizace informací zadávaných do klientských databází; evidence transakčních dat k realizovaným obchodům do informačního systému; zpracování faktur přijatých tuzemských i zahraničních; účtování pokladny a závazků; evidence smluv, archivace ; podpora při analýzách úvěrových obchodů pro velké korporátní klienty; průběžný monitoring vývoje finanční situace klientů.

Eu*******set

Účetní

prosinec 2006 – leden 2008 1 rok a 2 měsíce

účtování došlých faktur včetně jejich plateb a hlídání splatností; vystavovaní faktur; zpracovávaní bankovních výpisy a účtování banky; archivace dokladů; inventarizace svěřených účtů; inventarizace majetku; spolupráce s ostatními kolegy napříč celou firmou; spolupráce s hlavní účetní a finančním ředitelem

Eu*******set

Zástupce vedoucí/ho prodejny

září 2004 – prosinec 2006 2 roky a 4 měsíce

samostatné řízení prodejny v době nepřítomnosti vedoucího; objednávání zboží; zařazování nového zboží; vyřizování reklamací; organizování práce týmu, zajišťování plynulého chodu prodejny, nezbytná administrativa (tisk cenovek, odpovídání na e-maily, komunikace s centrálou, plánování docházky); řešení situací na pokladně.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinapokročilá

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Databázové systémy

OraclePokročilý

ERP a účetní software

Oracle ERPPokročilý

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Účetní software - 1 C Company

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45