Mgr. Veronika V. 29 let , životopis 1374788
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mariánské Lázně + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Personalista Právník/advokát pracovní právo Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta právnická ZČU Plzeň
Právo (Magisterské studium)
září 2015 – červenec 2020Vysokoškolské
TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní Karlovy Vary, s.r.o.
Bezpečnostně právní činnost
září 2010 – srpen 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 6 měsíců
Zá*****KTV
Reportérka a moderátorka
březen 2024 – dosud 10 měsíců
Vyhledávání zajímavých zpravodajských témat. Účast na tiskových konferencích a dalších událostech, které stály za pozornost. Orientace v aktuálních událostech a trendech. Vytváření obsahu s důrazem na přesnost, objektivitu a aktuálnost. Rozvíjení a udržování vztahů s klienty.
Mě*****zně
Referent majetku
listopad 2020 – dosud 4 roky a 2 měsíce
Při práci v kanceláři s velkým objemem práce jsem si osvojila schopnost řešit problémy a zvládat více úkolů najednou. Prováděla jsem veškeré kancelářské práce jako je zpracovávání textu, zadávání dat a archivace dokumentů. Veškeré nakládání s majetkem obce. Kompletní agenda související se zřizováním služebností. Prokazatelná schopnost efektivně pracovat v krátkých termínech a stanovování priorit.
Da*******.o.
Číšník/servírka
červen 2017 – prosinec 2019 2 roky a 7 měsíců
Obsluha v restauraci, příprava nápojů, komunikace se zákazníkem. Výborné dovednosti v oblasti služeb zákazníkům. Práce v rušném prostředí a zvládání velkého množství objednávek. Výborná spolupráce v týmu. Vedení pohovorů a přijímání nových zaměstnanců. Školení nových zaměstnanců. Vedení týmu a organizace práce.
Ad*********ček
Advokátní asistent
březen 2019 – září 2019 7 měsíců
Příprava veškerých smluv, návrhů a jiných dokumentů. Zpracování návrhů na vklad do katastru nemovitostí. Příprava faktur. Vysoká organizovanost a orientace na detail. Zachování mlčenlivosti. Vynikající komunikační schopnosti, a to jak ústní, tak písemné, pro efektivní komunikaci s klienty, úřady, soudy apod.
Re*****ko)
Barman/ka
červen 2016 – srpen 2016 3 měsíce
Příprava nápojů, udržování čistoty a pořádku v prostoru baru a vysoká úroveň hygieny a bezpečnosti. Vysoká odolnost proti stresu, zvládání velkého množství objednávek. Praxe v zahraničí.
Pe*******.o.
Pokladní
červenec 2013 – prosinec 2013 6 měsíců
Práce na pokladně, doplňování zboží a práce se svěřenou hotovostí.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Spisová služba Athena, Portál eBřemena, Dálkový přístup do katastru nemovitostí
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Pečlivost a výborné organizační schopnosti
Kurzy
Principy vyjednávání s obtížnými lidmi aneb jak překonat nesouhlas
komunikace
leden 2023
Profesionální písemná komunikace úřadů ÚSC
písemná komunikace
listopad 2022
Oceňování věcných břemen a práva stavby
říjen 2021
Efektivní komunikační dovednosti
komunikace
květen 2020