Bc. Vladimíra B. 34 let , životopis 622149
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Nákupčí Obchodní referent Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta zdravotnických studií
Ergoterapie
2009 – 2013Bakalářské
Gymnázium a střední odborná škola Klášterec nad Ohří
Sociální péče – sociálněsprávní činnost
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 11 měsíců
St*****.s.
Referent dopravy
březen 2020 – březen 2021 1 rok a 1 měsíc
- Příprava, zpracovávání záznamů o provozu veškerých vozidel a mechanizace společnosti - Zpracovávání, evidence faktur a daňových dokladů - Evidence strojníků, řidičů, mechanizace společnosti - Zpracovávání podkladů pro fakturaci výkonů dopravy - Tvorba docházek - Rozbor spotřebovaných pohonných hmot - Poptávky a objednávky školení, OOPP, el. dálniční známky, aj. - Správa tankovacích karet společnosti (kompletní administrace)
Mě***** o.
Rehabilitační pracovník - ergoterapeut
listopad 2019 – březen 2020 5 měsíců
- zhodnocení galerie mobility - nácvik soběstačnosti a samostatnosti v ADL - správa dokumentace - léčebná tělesná výchova - získání/udržení schopností a dovedností klientů v oblasti fyzické (pohybové) či kognitivní - doporučení a nácvik v používání kompenzačních pomůcek
GR*******tec
Asistentka oddělení Industrial Engineering
květen 2015 – srpen 2019 4 roky a 4 měsíce
- správa technické / procesní a výrobní dokumentace – příprava, kompletace, archivace dokumentace - zlepšování ergonomie pracovišť - tvorba pracovních postupů na pracovištích výrobních linek a šicí dílny - tvorba 5S instrukcí na pracovištích, 5S audity, sestavování akčního plánu - správa docházek – SAP systém vč. denní spolupráce s oddělením HR - zajišťování veškeré agendy spojené s vysíláním zaměstnanců na služební cesty vč. ubytování - poptávka, vyhodnocování VŘ a objednávky (kancelářské/pracovní pomůcky, stroje a zařízení, spotřební materiál, výrobní materiál, služby, školení, atd.) - správa majetku – inventarizace, aktivace, likvidace, značení
GR*******tec
Asistentka výroby
říjen 2013 – duben 2015 1 rok a 7 měsíců
- správa dokumentace - evidence interní zmetkovitosti, produktivity (výrobní KPI) - tisk identifikačních výrobních štítků - objednávání pomocí SAP/SRM systém, evidence a sledování objednávek - zajišťování, evidence a výdej pracovních pomůcek a OOPP - spolupráce s HR oddělením na denní bázi - zajišťování ubytování pro pracovníky/návštěvy - zajišťování veškeré agendy spojené s vysíláním zaměstnanců na služební cesty vč. ubytování
GR*******tec
Asistentka HR
červen 2012 – prosinec 2012 7 měsíců
- příprava podkladů do mezd - kontrola docházek (SAP) - správa osobních složek - správa identifikačních karet zaměstnanců nových i stávajících - selekce životopisů z databáze na úrovni dělnických pozic - vyhodnocování nemocnosti ve společnosti
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
organizační schopnosti, analytické myšlení, pečlivost, smysl pro detail, smysl pro pořádek