Kateřina M. 35 let , životopis 1173486
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Office manager Vedoucí / manažer skladu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a Střední odborná škola zemědělská a ekologická, Žatec, příspěvková organizace
Ekologie se zaměřením na životní prostředí
září 2005 – květen 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 8 měsíců
Kl*********.o.
Regionální obchodní manažer
červen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Pracovní náplní obchodního manažera v této firmě je aktivní vyhledávání potencionálních zákazníků, jak síťových firem (Stavmat, Dachdecker, Evromat, Budmat, Satjam, Pematex) tak realizačních firem a koncových zákazníků. Za rok svého působení ve firmě jsem s nulovým portfoliem získala cca 60 aktivních zákazníků. Mou pracovní náplní je také monitoring konkurenčních firem, sledování poptávky trhu, práce s CRM systémem, tvoření cenových nabídek, plnění plánů, servisování aktivních zákazníků od Karlovarského kraje po Středočeský kraj. Měsíční nájezd je odhadem 5000 km.
Bl*****r.o
Obchodní zástupce
duben 2018 – říjen 2022 4 roky a 7 měsíců
Ve firmě Blachotrapez jsem působila jako administrátor pobočky- obchodní zástupce. Mou náplní práce bylo technické poradenství v odvětví plechových střech a veškerých střešních doplňků, tvoření rozpočtů na kompletní střešní systém, vytváření cenových nabídek, evidence skladových zásob, základní účetnické evidence- systém MoneyS, monitoring trhu a konkurence, vytváření objednávek v interním systému. Několikrát za sebou jsem se stala zaměstnancem měsíce. Pobočka v Chomutově byla jedna z nejvíce prosperujících a obraty přesahovaly za rok několik milionů.
Pu*******r.o
Ekologické likvidování odpadu, kurýr, řízení logistiky
květen 2013 – únor 2018 4 roky a 10 měsíců
V této firmě jsem působila na více pozicích. Jednalo se o administrativní činnost, externí kurýr osobního automobilu, dohled a správa expedičních skladů.
Mě*********kov
Sociální pracovník
leden 2010 – září 2012 2 roky a 9 měsíců
Administrativní činnost, realizace cílů klienta, vedení účetnictví.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
T - traktory
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
CRM databáze
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)