J. M. , životopis 1314732
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Manažer prodejního teamu Marketingový ředitel/manažer Obchodní ředitel/manažer Obchodní zástupce Pojišťovací poradce Referent Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Mariánské Lázně
Textilní a oděvní návrhářství
1987 – 1990Vyučení
Praxe 16 let a 2 měsíce
Te*******r.o
Regionální manažerka
červenec 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
-Zodpovědnost za provoz prodejen a ve svěřeném regionu cca 100-120 lidí -Zajištění a kontrola provozu a prezentace na prodejnách -Spolupráce s HR oddělením pro zajištění personálního obsazení na prodejnách -Spolupráce s bezpečnostním technikem při zajištění BOZP a PO na prodejnách -Úzká spolupráce s vedením firmy -Stavění nových prodejen -Plnění obratových cílů -Skladové zásoby,inventury -Zaučování nových kolegů -Práce na prodejně
Lidl
Vedoucí směny
červen 2018 – červen 2020 2 roky a 1 měsíc
-Komplexní zajištění chodu prodejny -Plnění obratových cílů společnosti -Objednávky,inventury,HACCP -Reporting a administrativa -Dohled na dodržování standardu společnosti -Korigování skladových zásob na prodejně -Řešení krizových situací -Komunikace se zákazníky -Práce na prodejně,pokladně
Pe*****ket
Vedoucí prodejny
březen 2015 – květen 2018 3 roky a 3 měsíce
-Zajištění chodu prodejny -Inventury,odpisy,HACCP -Práce na prodejně -Komunikace se zákazníkem -SMART -Komunikace s pers.oddělením -Přijímání a propouštění zaměstnanců -Ohodnocení zaměstnanců -Plnění obratových cílů -Optimalizace nákladů společnosti -Denní dokládání reportů vedení
JIP
Vedoucí prodejny
duben 2012 – duben 2015 3 roky a 1 měsíc
-Odpovědnost za kompletní chod provozovny -Plánování / zajišťování personálu -Plnění obratových cílů -Odpovědnost za stav zásob -Inventarizace zásob -Komunikace s dodavateli -Komunikace se zákazníkem -SMART -Zaučování nových členů týmu.
ES*********and
Vedoucí prodejny
říjen 2008 – březen 2012 3 roky a 6 měsíců
-Komplexní zajištění chodu prodejny -Plnění obratových cílů společnosti -Personální plány, vedení týmu -Agenda obchodu a reporting -Optimalizace skladových zásob -Administrativa -SMART -HACCP -Stavění nových prodejen
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)