Foto: Bc. Věra C., MBA
ID 717629

Bc. Věra C., MBA 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Český Brod + 30 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Most + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše (6)

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta veřejnosprávních a ekonomických studií v Uherském Hradišti

Správa a ekonomika v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva

říjen 2023 – dosudVysokoškolské

Institut forenzních věd a bezpečnostně právních studií

Bezpečnostní management

červen 2023 – listopad 2023Vysokoškolské

AMBIS vysoká škola, a.s.

Policejní management a kriminalistika

říjen 2020 – červen 2023Vysokoškolské

TRIVIS Střední škola veřejnoprávní

Veřejnoprávní činnost

září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou

ZŠ Ústí nad Labem, Stříbrnická 3031/4, p.o.

bez zaměření

září 2000 – srpen 2009Základní

Praxe 11 let a 4 měsíce

RU*********.s.

Regionální manažer

březen 2024 – dosud 1 rok a 1 měsíc

Ve společnosti RUAH o.p.s. úzce spolupracuji se sociální pečovatelskou službou a společně se snažíme maximálně propojit zdravotní a sociální stránku péče. Úzce spolupracuji s ředitelkou sociálních služeb a jako regionální manažer zodpovídám za řízení provozu pobočky v oblasti domácí zdravotní péče, vedení týmů a dohled nad poskytovanou péčí. Moje hlavní odpovědnosti zahrnují: - Řízení podřízených dle organizační struktury - Stabilizace a rozšiřování poskytované péče, hledání nových obchodních příležitostí - Monitoring konkurence a analýza trhu - Stanovování a vyhodnocování kvartálních bonusů pro vrchní sestry - Návrh a správa rozpočtů pro jednotlivé oblasti - Kontakt a spolupráce s praktickými lékaři, obcemi, veřejností a sociálními službami s cílem získávání nových klientů a poskytování komplexní péče - Prezentace a prosazování strategie firmy - Nastavování a realizace plánů manažerské kontrolní činnosti - Kontrola kvality poskytované péče, dodržování standardů, metodických pokynů a interní dokumentace - Zajištění personální a logistické podpory pro provoz poboček - Spolupráce na změnách politiky zaměstnanosti společnosti - Účast na obchodních, provozních a zdravotních poradách - Zajištění jednotné komunikace napříč společností a s poskytovateli sociálních služeb - Účast na poradách sociálních služeb - Kontrola měsíčních uzávěrek v systému Cygnus, včetně vykázaných dávek a jízd - Schvalování vykázání na zdravotní pojišťovny, řešení opravných dávek a revizních zpráv - Kontrola ošetřovatelských plánů ve spolupráci se specialistou kvality - Odpovídání na dotazy veřejnosti z různých informačních kanálů (e-mail, sociální sítě) - Spolupráce na PR a marketingových aktivitách (např. tvorba letáků) - Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

PR*********.o.

Regionální manažer

březen 2023 – dosud 2 roky a 1 měsíc

Jako regionální manažer zodpovídám za řízení provozu čtyř poboček (Benešov, Nymburk, Český Brod, Říčany), vedení týmů a dohled nad poskytovanou domácí zdravotní péčí. Moje hlavní odpovědnosti zahrnují: - Řízení podřízených dle organizační struktury - Stabilizace a rozšiřování poskytované péče, hledání nových obchodních příležitostí - Monitoring konkurence a analýza trhu - Stanovování a vyhodnocování kvartálních bonusů pro vrchní sestry - Návrh a správa rozpočtů pro jednotlivé oblasti - Kontakt a spolupráce s praktickými lékaři, obcemi a veřejností s cílem získávání nových klientů - Prezentace a prosazování strategie firmy - Nastavování a realizace plánů manažerské kontrolní činnosti - Kontrola kvality poskytované péče, dodržování standardů, metodických pokynů a interní dokumentace - Zajištění personální a logistické podpory pro provoz poboček - Spolupráce na změnách politiky zaměstnanosti společnosti - Účast na obchodních, provozních a zdravotních poradách - Zajištění jednotné komunikace napříč společností - Kontrola měsíčních uzávěrek v systému Cygnus, včetně vykázaných dávek a jízd - Schvalování vykázání na zdravotní pojišťovny, řešení opravných dávek a revizních zpráv - Kontrola ošetřovatelských plánů ve spolupráci se specialistou kvality Odpovídání na dotazy veřejnosti z různých informačních kanálů (e-mail, sociální sítě) - Spolupráce na PR a marketingových aktivitách (např. tvorba letáků) - Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného

PR*********.o.

Projektový manažer

říjen 2022 – březen 2023 6 měsíců

Na této pozici jsem zodpovídala za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektů v oblasti domácí zdravotní péče. Mým hlavním cílem bylo zajistit úspěšné dosažení projektových cílů v souladu s termíny a rozpočtem. Klíčové odpovědnosti: - Definování projektových cílů, harmonogramu a rozpočtu - Sestavení a vedení projektového týmu - Koordinace jednotlivých fází projektu a zajištění efektivní spolupráce mezi odděleními - Monitoring a kontrola průběhu projektu, identifikace rizik a jejich řešení - Zajištění kvality a dodržování stanovených standardů - Komunikace s klíčovými stakeholdery a pravidelný reporting vedení - Optimalizace procesů a implementace inovací pro zlepšení poskytované péče

Pr*****.o.

Asistentka vedení společnosti

březen 2022 – březen 2023 1 rok a 1 měsíc

Ve společnosti poskytující domácí zdravotní péči jsem začínala na pozici asistentky ředitele. V této roli jsem zajišťovala administrativní a organizační podporu vedení společnosti a podílela se na klíčových procesech spojených s provozem firmy. Klíčové odpovědnosti: - Vypracovávání a kontrola smluv s dodavateli - Kontrola faktur a jejich následné předání do schvalovacího procesu - Správa datových schránek společnosti - Komunikace se zdravotními sestrami, zákazníky a dodavateli (e-mailová i telefonická) - Zpracování docházek zaměstnanců a evidence knihy jízd pro vedení společnosti - Tato role mi poskytla pevný základ v oblasti administrativy, financí a komunikace, což jsem následně využila při postupu na manažerskou pozici.

Pe*****ket

Zástupce vedoucího prodejny

listopad 2021 – únor 2022 4 měsíce

Na této pozici jsem zodpovídala za chod prodejny v době nepřítomnosti vedoucího a podílela se na zajištění plynulého provozu, kvality služeb a spokojenosti zákazníků. Klíčové odpovědnosti: - Řízení a dohled nad provozem prodejny v nepřítomnosti vedoucího - Objednávání a příjem zboží, kontrola jeho správného umístění a prezentace - Zajištění kvality a čerstvosti zboží v souladu se standardy společnosti - Zaškolování a podpora nových zaměstnanců - Přímá obsluha zákazníků na pokladně a řešení jejich požadavků - Tato pozice mi poskytla cenné zkušenosti v oblasti maloobchodu, vedení týmu a organizace provozu.

T‑*******.s.

Manažer prodejního teamu

leden 2020 – září 2021 1 rok a 9 měsíců

Po dobu více než 1,5 roku jsem zastávala pozici manažerky značkové prodejny, kde jsem vedla tým šesti konzultantů a zajišťovala bezproblémový chod prodejny po všech stránkách. Klíčové odpovědnosti: - Kompletní zajištění provozu a funkčnosti prodejny - Nábor a výběrové řízení nových zaměstnanců na pobočku - Organizace a příprava školení pro konzultanty - Sdílení informací a zkušeností s týmem i s manažery z jiných prodejen - Podpora ostatních manažerů v rámci regionu, jak fyzická, tak psychická - Řešení zákaznických stížností s důrazem na efektivní a přátelskou komunikaci - Aktivní účast na školeních a pilotních procesech pro zlepšení služeb - Budování a udržování pozitivních vztahů se zákazníky (osobně, e-mailem i telefonicky) - Využívání kritického myšlení při řešení problémů a krizových situací - Práce v dynamickém prostředí s vysokým tlakem jak ze strany zákazníků, tak nadřízených - Administrativní činnost a správa back office - Tato pozice mi poskytla rozsáhlé zkušenosti v oblasti vedení týmu, zákaznického servisu, krizového managementu a proaktivního přístupu k provozním výzvám.

T‑*******.s.

Senior konzultantka

únor 2017 – prosinec 2019 2 roky a 11 měsíců

Na této pozici jsem se podílela na chodu prodejny, zajišťovala zákaznický servis a v době nepřítomnosti manažera přebírala odpovědnost za vedení týmu. Klíčové odpovědnosti: - Aktivní prodej a zákaznický servis na prodejně - Zastupování manažera v době jeho nepřítomnosti (vedení briefingů, zadávání úkolů, kontrola nastavení, poskytování zpětné vazby a psychická podpora týmu) - Podpora konzultantů při prodeji (zdvojené prodeje, vytváření pozitivní atmosféry) - Administrativní činnost a správa back office - Kontrola a dohled nad plněním delegovaných činností - Tato pozice mi umožnila získat zkušenosti s vedením týmu, organizací provozu a zlepšováním zákaznické zkušenosti.

Am*****zon

Pracovník reklamačního oddělení

září 2016 – leden 2017 5 měsíců

- Zpracování a vyřizování reklamací zákazníků, včetně komunikace s nimi ohledně problémů s objednávkami, produkty nebo doručením. - Ověření a analýza příčin problémů s produkty, zajištění jejich vrácení nebo výměny podle interních zásad společnosti. - Poskytování vynikající zákaznické podpory a řešení problémů efektivně a profesionálně. - Koordinace s ostatními odděleními (např. logistika, sklad, zákaznický servis) pro rychlé a správné vyřízení reklamací. - Vedení záznamů o reklamovaných produktech, sledování stavu reklamací a včasné uzavření případů. - Zajištění, že všechny procesy jsou v souladu s interními politikami a právními předpisy.

Pi*****íža

Číšník/servírka

listopad 2015 – srpen 2016 10 měsíců

Obsluha zákazníků pivnice

Vo*********one

operátorka

červen 2013 – květen 2015 2 roky

První rok - příchozí linka - Péče o zákazníky Druhý rok - příchozí linka -péče o zákazníky, příchozí linka - prodejní oddělení, odchozí linka - prodejní oddělení pro stávající i nové zákazníky, odchozí linka - prodlužování smluv stávajícím zákazníkům, zpracovávání nových a stávajících smluv - zadávání do systémů.

Jazyky

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Cygnus

Kurzy

Barevná osobnostní typologie pro leadery

Zlepšení pomocí barevné osobnostní typologie svých dovednosti v leadershipu.

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2020

Radikální otevřenost: Jak dávat účinnou zpětnou vazbu?

Radikální otevřenost je způsob, jak poskytovat cennou zpětnou vazbu, aniž byste škodili sobě nebo ostatním.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2020

NASTAVENÍ MYSLI: Jak změnit svoje myšlení?

Vysvětlení druhů myšlení - fixní a růstové myšlení

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2020

Anatomie emocí: jak je číst z výrazu tváře druhých

Odhadování emocí a pozorování výrazů z tváře jiných lidí.

Zobrazit certifikát o absolvování

2020

Konec prokrastinace

Zabývá se tématem prokrastinace – chorobného odkládání úkolů a povinností.

Zobrazit certifikát o absolvování

2020

Bigtalent JSM

Junior manažer - Vedení Briefu Zpětná vazba - IR

říjen 2019

Psaní všemi deseti prsty

Na střední škole v předmětu Administrativa - psaní všemi deseti prsty.

červen 2012

Zájmy

Mezi mé koníčky patří nejvíce : - Fotbal - Motorky - Zvířata - Knihy - Poznávání nových věcí / učení nových věcí - Vzdělávání - SDH

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45