Foto: Tomáš M.
ID 1012569

Tomáš M. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Radotín + 10 km ochota dojíždět Mapa Dobříš + 30 km ochota dojíždět Mapa Příbram + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická

Masér sportovní a rekondiční

září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 9 měsíců

Da*********ars

Vedoucí autoservisu/ vedoucí dílny

únor 2024 – září 2024 8 měsíců

Vedoucí autoservisu / Vedoucí dílny Řízení a motivace týmu zaměstnanců, zajištění efektivní práce a kvality poskytovaných služeb. Zodpovědnost za objednávání a správu náhradních dílů. Implementace nových pravidel pro evidenci nákupu a prodeje dílů, monitorování nákladů a zisků. Řešení zákaznických zakázek a nových obchodních příležitostí. Komunikace s manažery a prodejci dílů, vyjednávání obchodních podmínek. Důraz na optimalizaci procesů a zvyšování efektivity provozu.

Pr*******.o.

Regionální manažer

červen 2023 – leden 2024 8 měsíců

Práce regionálního manažera v oblasti rozvozu, například v firmě jako Zásilkovna, Nutrition Food Delivery a podobně, zahrnuje: 1. Týmové Řízení: - Vedoucí a motivující regionální týmy pro efektivní fungování. 2. Operativní Plánování: - Plánování a organizace rozvozu ve specifickém regionu. 3. Kvalita Služeb: - Zajišťování vysoké kvality služeb v oblasti doručování. 4. Sledování Výkonu: - Monitorování výkonnosti týmů a implementace zdokonalení. 5. Spolupráce s Partnery: - Komunikace a spolupráce s partnery, jako jsou restaurace nebo obchody. 6. Logistické Řízení: - Správa logistických operací pro efektivní doručování zboží. 7. Rozvojové Projekty: - Účast na rozvoji nových projektů a strategií v regionu. 8. Problémové Řešení: - Řešení případných problémů nebo stížností od zákazníků. 9. Koordinační Role: - Koordinace s centrálním vedením a dalšimí manažery, majiteli. 10. Analýza Trhu: - Analýza trhu a konkurence pro optimalizaci služeb. 10. Plánování směň: -Kompletní zajištění a obsazení směn v mých danných lokalitách, které mám na starosti. Cílem je efektivní a bezproblémový rozvoz produktů a služeb ve specifickém regionu, přičemž se klade důraz na kvalitu, efektivitu a spokojenost zákazníků.

Bi*****udy

Obchodní zástupce

srpen 2022 – červen 2023 11 měsíců

Práce finančního poradce, který nabízí služby v oblasti nákupu a prodeje nemovitostí, developerských projektů a investic, zahrnuje: 1. Finanční Analýza: - Poskytování detailní analýzy finanční situace klienta. - Hodnocení možností investic a zhodnocení rizik. 2. Nákup a Prodej Nemovitostí: - Asistence při výběru vhodných nemovitostí pro nákup nebo prodej. - Vyjednávání a správa transakcí. 3. Developerské Projekty: - Hodnocení a výběr perspektivních developerských projektů. - Finanční plánování a analýza návratnosti investic. 4. Investiční Poradenství: - Personalizované investiční strategie podle cílů klienta. - Monitorování trhu a přizpůsobování portfolia. 5. Kompletní Finanční Poradenství: - Zahrnuje širokou škálu finančních aspektů, včetně pojištění, důchodového plánování a správy dluhu. 6. Právní a Daňové Aspekty: - Poskytování informací ohledně právních a daňových aspektů transakcí. 7. Dlouhodobý Vztah se Zákazníkem: - Udržování pravidelné komunikace s klienty. - Aktualizace investiční strategie podle změn v životní situaci klienta. Celkový cíl je poskytovat klientům komplexní a personalizované finanční poradenství, které odpovídá jejich individuálním potřebám a cílům.

Ca*****est

Investice - akcie, forex, CFD, index, IPO, komodity

únor 2022 – srpen 2022 7 měsíců

Makléř koordinuje a zajišťuje nákup a prodej cenných papírů, akcií a obligací na základě zastoupení zaměstnavatele nebo na pověření svých zákazníků. Sleduje a analyzuje finanční trhy s finančními nástroji (cenné papíry, akcie, obligace, dluhopisy, devizy, komodity). Součástí práce je kladen nejvyšší dúraz na komunikaci s klienty a rozklíčování, co daný klient chce/potřebuje - zjišťování informací a následný prodej.

Pu*****.O.

Mistr Provozu

leden 2019 – únor 2022 3 roky a 2 měsíce

Hlavní mojí povinností je dohlížet na funkci, provoz a výkon jak strojů tak našich pracovníků. V tom spočívá ověření zboží zakázek, dohlížení + rozdávání pracovních úkonů mému desetičlenému týmu. Zkušenosti ve skladech a nakládání s nebezpečnými látkami vyžadující velkou zodpovědnost. Rozhodování jak s danými odpady či materiály nejlépe naložit pro vyšší zisk firmy.

Do*********cat

Montážní dělník Linky

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Kontrola práce a chodu linky.

Ga*******.O.

Montážní dělník

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Komunikace s klienty, měření a sjednávání zakázek, řešení servisů a reklamací, montáž samotných produktů. HPP

Ca*********bus

Barista

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Práce s kávou. Brigáda k HPP.

Po*****ram

Pracovník linky

2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců

Při studiu Zásobování dávkovacího stroje.

Be*****ity

Hlídaní osob, objektů, koncertů

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Při studiu Zajišťování bezpečnosti a kontrola funčknosti.

Ob*********ram

Masér, Rehabilitace

2015 – 2015 6 měsíců

Při studiu masáže, zábaly, LDN, vodní lázně, baňkování, cvičení, konzultace

We*******ole

Masér

2014 – 2014 6 měsíců

Při studiu masáže, zábaly, LDN, vodní lázně, baňkování, cvičení, konzultace

HC*****AHA

Masér sportovní a rekondiční

2014 – 2014 6 měsíců

Praxe při studiu masáže, zábaly, LDN, vodní lázně, baňkování, cvičení, konzultace s A-Týmem HC Sparta Praha.

Re*****ole

Obsluha, provozní bistra

2014 – 2014 6 měsíců

Při studiu Zařizování chodu menšího bistra u silnice, zároveň práce a obsluha bistra.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Linux / BSD / Unix

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

-->Komunikativní a cílevědomý muž s aktivním zájmem o prohlubování svých dovedností. Klientsky orientovaný přístup při zachování profesionálních standardů, vyhovění přání klienta a snaha nalézt nejvhodnější postup při řešení problému, individuální přístup ke každému klientovi. Momentálně jsem zaměstnán ve firmě Purum s.r.o s funkcí Mistr provozu. Hlavní mojí povinností je dohlížet na funkci, provoz a výkon jak strojů tak našich pracovníků. Zachovat klidnou hlavu při nátlaku a při řešení nečekaných zakázek, či akcí.---> --ZÁJMY-- -Turistika -Basketball -Výlety s rodinou -Sledování obchodů a cen na trhu -Získávání kontaktů a zkušeností --DOVEDNOSTI-- -Individuální přístup a řešení -Nasbírané zkušenosti ve více pracovních odvětvích -Spolehlivost -Spravedlivost -Velký chtíč učit se a zdokonalovat -MS Office (Word, Excel, Power Point atd.) -Řidičské oprávnění VZV

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45