Foto: Pavlína V.
ID 1350393

Pavlína V. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU - obchodní

Cukrářka

1997 – 2000Vyučení

Praxe 15 let a 3 měsíce

Al*********.o.

Referentka oddělení správy zásob

září 2023 – červen 2024 10 měsíců

-nákup zboží -komunikace s dodavateli (email, telefon) -komunikace s odděleními -fakturace služeb dodavatelům -správa skladových zásob v systému -přesuny zboží mezi sklady -řešení reklamací -ocenění příjmu zásob -přecenění zásob v systému -řešení objednávek zákazníků -reporting

LK*******.o.

Back office specialist/fakturantka

září 2018 – prosinec 2022 4 roky a 4 měsíce

-fakturace servisovaných zařízení a náhradních dílů koncovým zákazníkům v sytému ISAK / práce, dopravné atd. -objednávky zboží na pobočky a objednávka dopravy zboží -příjem a výdej zboží na / ze skladu • převody zboží mezi pobočkami -správa systémových karet pro fakturaci -správa skladových položek a majetku pobočky, inventura zboží -příprava, fakturace a doprava výprodejového zboží -práce v různých systémech společnosti / Navision, ISAK, CRM, STP -školení systému -zodpovědnost za dosažení nastavených cílů společnosti a jejich vyhodnocení dle reportingu -archivace firemních dokumentů -zástup za asistentku ředitele / zajištění chodu pobočky, objednávky občerstvení pro porady a školení atd.

Pa*****.o.

Asistentka Managera Back Office

duben 2016 – květen 2018 2 roky a 2 měsíce

-komunikace a administrativní podpora pro obchodní zástupce -kontrola správnosti a reklamace smluv -příprava podkladů pro školení nových obchodních zástupců -vytváření pracovních smluv a správa dokumentů a příprava podkladů pro mzdovou účetní -evidování nových obchodních zástupců do systému -archivace firemních dokumentů -reporting

BI*****.o.

Administrativní pracovník – mzdová účtárna

únor 2016 – březen 2016 2 měsíce

-zpracování došlé pošty / evidence, rozdělení pošty dle oddělení a zpracování odchozí pošty / evidence odchozí pošty -zpracování a příprava podkladů pro mzdovou účtárnu -archivace dokumentů mzdové účtárny -správa knih jízd

BO*******.o.

Specialista Přepisy

září 2013 – prosinec 2015 2 roky a 4 měsíce

-zpracování zákaznických požadavků pro změnu koncového zákazníka – zasílání formulářů, zadávání a archivace smluv -odpovědnost za správnost a včasnost zaslaných formulářů -komunikace se zákazníky -školení nových zaměstnanců na oddělení -péče o stávající zákazníky v segmentu maloodběru

BO*******.o.

Recepční / podatelna

červenec 2009 – srpen 2013 4 roky a 2 měsíce

-přijímání a obsluha návštěv na recepci pro vedení společnosti, zákazníci - odpovědnost za zasedací místnosti a zajišťování občerstvení pro schůze (rauty) -pochůzky pro vedení společnosti • objednávka kancelářských potřeb -odpovědnost za příchozí a odchozí poštu - Česká pošta, kurýrní služba ( evidence, rozdělení pošty dle oddělení, evidence odchozí pošty, archivace došlé pošty -výrazný podíl na nastavení postupů na oddělení -vedení týmu recepce / zodpovědnost za chod recepce a podatelny -školení nových zaměstnanců na oddělení

BO*******.o.

Obchodní oddělení - retenční pracovník

duben 2008 – červen 2009 1 rok a 3 měsíce

- komunikace se zákazníky dle zaslaných požadavků - retence – získávání zákazníků zpět • Péče o stávající zákazníky v segmentu maloodběru – cenová nabídka - ukončování ( stornování ) smluv

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Informační systémy: Navision, Putty, CRM, STP, CML, Logio

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Time Management Organizační schopnosti Schopnost práce ve stresu Podílení na zlepšení informačních systémů

Zájmy

Hudba, Filmy, Kultura, Sport, Zvířátka, Gastronomie

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45