Foto: Pavlína V.
ID 1350393

Pavlína V. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

SŠ podnikání a gastronomie

Cukrář (Cukrář pro výrobu)

1997 – 2000Vyučení

Praxe 15 let a 3 měsíce

Al*********.o.

Referentka oddělení správy zásob

září 2023 – červen 2024 10 měsíců

• Nákup léčiv, zdravotnických prostředků apod. • komunikace s dodavateli (výrobci) • fakturace služeb dodavatelům, řešení reklamací • správa skladových zásob v systému • ocenění příjmu zásob, přecenění zásob v systému • řešení objednávek zákazníků (nemocnice, lékárny aj.) • práce v systémech např. Logio, PuTTY atd.

LK*******.o.

Back office specialist/fakturantka

září 2018 – prosinec 2022 4 roky a 4 měsíce

• zodpovědnost za dosažení nastavených cílů společnosti a jejich vyhodnocení dle reportingu • fakturace servisovaných zařízení a náhradních dílů • příprava, fakturace a doprava výprodejového zboží • objednávky zboží na pobočky a objednávka dopravy zboží • příjem a výdej zboží na / ze skladu • převody zboží mezi pobočkami • správa skladových položek a majetku pobočky, inventura zboží • správa systémových dat • práce v systémech např. Navision, PuTTY, CRM, STP aj.

Pa*****.o.

Asistentka Managera Back Office

duben 2016 – květen 2018 2 roky a 2 měsíce

• příprava podkladů pro Managera (sjednávání schůzek, reporting atd.) • organizační činnosti oddělení • komunikace a podpora pro obchodní zástupce • vytváření pracovních smluv, příprava podkladů pro mzdovou účetní, správa dokumentů a evidence zaměstnanců • příprava školení, podkladů, organizace atd. • kontrola správnosti a reklamace smluv • archivace firemních dokumentů

BI*****.o.

Administrativní pracovník – mzdová účtárna

únor 2016 – březen 2016 2 měsíce

• zpracování a příprava podkladů • zpracování došlé a odchozí pošty / evidence a rozdělení pošty dle oddělení • správa knih jízd • archivace dokumentů

BO*******.o.

Specialista Přepisů

září 2013 – prosinec 2015 2 roky a 4 měsíce

• komunikace se zákazníky • zpracování zákaznických požadavků • zadávání, kontrola a archivace • odpovědnost za správnost a včasnost zaslaných formulářů • školení nových zaměstnanců

BO*******.o.

Recepční / podatelna

červenec 2009 – srpen 2013 4 roky a 2 měsíce

• organizace a vedení recepce s podatelnou • zajišťovaní cateringu schůzek ved. společnosti / obchodního oddělení • sjednávání schůzek, správa zasedacích místností • pochůzky pro vedení společnosti • objednávka kancelářských potřeb • nastavování procesů IS • školení nových zaměstnanců

BO*******.o.

Obchodní oddělení - retenční pracovník

duben 2008 – červen 2009 1 rok a 3 měsíce

• retence zákazníků + péče o svěřené portfolio odběratelů (předkládání cenových nabídek, zpracování výpovědí atd.) • ukončování (stornování) smluv

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

Oracle ERPNováček

Další programy a počítačové znalosti

Informační systémy: Navision, Putty, CRM, STP, CML, Logio, USYS

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Time Management Organizační schopnosti Schopnost práce ve stresu Podílení na zlepšení informačních systémů

Zájmy

Hudba, Filmy, Kultura, Sport, Zvířátka, Gastronomie

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45