Pavlína V. 43 let , životopis 1350393
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vysočany + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU - obchodní
Cukrářka
1997 – 2000Vyučení
Praxe 15 let a 3 měsíce
Al*********.o.
Referentka oddělení správy zásob
září 2023 – červen 2024 10 měsíců
-nákup zboží -komunikace s dodavateli (email, telefon) -komunikace s odděleními -fakturace služeb dodavatelům -správa skladových zásob v systému -přesuny zboží mezi sklady -řešení reklamací -ocenění příjmu zásob -přecenění zásob v systému -řešení objednávek zákazníků -reporting
LK*******.o.
Back office specialist/fakturantka
září 2018 – prosinec 2022 4 roky a 4 měsíce
-fakturace servisovaných zařízení a náhradních dílů koncovým zákazníkům v sytému ISAK / práce, dopravné atd. -objednávky zboží na pobočky a objednávka dopravy zboží -příjem a výdej zboží na / ze skladu • převody zboží mezi pobočkami -správa systémových karet pro fakturaci -správa skladových položek a majetku pobočky, inventura zboží -příprava, fakturace a doprava výprodejového zboží -práce v různých systémech společnosti / Navision, ISAK, CRM, STP -školení systému -zodpovědnost za dosažení nastavených cílů společnosti a jejich vyhodnocení dle reportingu -archivace firemních dokumentů -zástup za asistentku ředitele / zajištění chodu pobočky, objednávky občerstvení pro porady a školení atd.
Pa*****.o.
Asistentka Managera Back Office
duben 2016 – květen 2018 2 roky a 2 měsíce
-komunikace a administrativní podpora pro obchodní zástupce -kontrola správnosti a reklamace smluv -příprava podkladů pro školení nových obchodních zástupců -vytváření pracovních smluv a správa dokumentů a příprava podkladů pro mzdovou účetní -evidování nových obchodních zástupců do systému -archivace firemních dokumentů -reporting
BI*****.o.
Administrativní pracovník – mzdová účtárna
únor 2016 – březen 2016 2 měsíce
-zpracování došlé pošty / evidence, rozdělení pošty dle oddělení a zpracování odchozí pošty / evidence odchozí pošty -zpracování a příprava podkladů pro mzdovou účtárnu -archivace dokumentů mzdové účtárny -správa knih jízd
BO*******.o.
Specialista Přepisy
září 2013 – prosinec 2015 2 roky a 4 měsíce
-zpracování zákaznických požadavků pro změnu koncového zákazníka – zasílání formulářů, zadávání a archivace smluv -odpovědnost za správnost a včasnost zaslaných formulářů -komunikace se zákazníky -školení nových zaměstnanců na oddělení -péče o stávající zákazníky v segmentu maloodběru
BO*******.o.
Recepční / podatelna
červenec 2009 – srpen 2013 4 roky a 2 měsíce
-přijímání a obsluha návštěv na recepci pro vedení společnosti, zákazníci - odpovědnost za zasedací místnosti a zajišťování občerstvení pro schůze (rauty) -pochůzky pro vedení společnosti • objednávka kancelářských potřeb -odpovědnost za příchozí a odchozí poštu - Česká pošta, kurýrní služba ( evidence, rozdělení pošty dle oddělení, evidence odchozí pošty, archivace došlé pošty -výrazný podíl na nastavení postupů na oddělení -vedení týmu recepce / zodpovědnost za chod recepce a podatelny -školení nových zaměstnanců na oddělení
BO*******.o.
Obchodní oddělení - retenční pracovník
duben 2008 – červen 2009 1 rok a 3 měsíce
- komunikace se zákazníky dle zaslaných požadavků - retence – získávání zákazníků zpět • Péče o stávající zákazníky v segmentu maloodběru – cenová nabídka - ukončování ( stornování ) smluv
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Informační systémy: Navision, Putty, CRM, STP, CML, Logio
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Time Management Organizační schopnosti Schopnost práce ve stresu Podílení na zlepšení informačních systémů