Eva S. 56 let , životopis 1335603
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Háje + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hostivař + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Záběhlice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Vinohrady + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Strašnice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Horní Měcholupy + 1 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Pracovník front office Pracovník podpory zákazníků Pracovník v sociálních službách Recepční v administrativě Referent Sociální pracovník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ Vinohradská 38
poštovní a telekomunikační provoz
září 1982 – červen 1986SŠ s maturitou
Praxe 37 let a 5 měsíců
Vo*********vna
referentka klientských služeb
únor 2024 – březen 2024 2 měsíce
denní komunikace s klienty, řešení jejich požadavků - evidence, platby, benefity...
Úř***** 15
referentka občanskosprávních agend
listopad 2022 – únor 2024 1 rok a 4 měsíce
problematika evidence obyvatel, změny trvalých pobytů občanů, žádosti o občanské průkazy, cestovní doklady, výběr správních poplatků
Fa*********ady
asistentka přednosty Kardiochirurgické kliniky
únor 2022 – březen 2022 2 měsíce
administrativní příprava pacientů k operacím, vykazování výkonů operací zdravotní pojišťovně, administrace lázeňské péče
VZ*********ahu
odborná referentka klientského pracoviště
2011 – 2022 11 let a 6 měsíců
především osobní komunikace s klienty a poskytovateli zdravotních služeb, pomoc při řešení jejich veškerých požadavků
VZ*******ahu
referentka správního řízení a pohledávek fyzických osob
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
administrace vyměřování pohledávek, vyhotovování splátkových kalendářů, zpracovávání podkladů pro soudní vymáhání
Sv*****.s.
asistentka obchodního ředitele
1998 – 2006 8 let a 6 měsíců
administrativní agenda v rámci úseku ředitele
Da***** s.
sekretariát ředitele nákupu, oddělení PAM
1994 – 1998 4 roky a 6 měsíců
administrativa
ČK*********ing
nástupní praxe
1986 – 1994 8 let a 6 měsíců
administrativa
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
komunikace s lidmi - naplňuje mě, ráda poskytuji klientům (pacientům) potřebné informace - mám blízký vztah k administrativě ve zdravotnictví (VZP), těší mě, když mohu pomoci, orientace v zákoně 48/1997 Sb. o všeobecném zdravotním pojištění, a v zákoně 592/1992 Sb. o pojistném na veřejné zdr.pojištění
Kurzy
Zkouška pro distribuci neživotního pojištění
pro výkon sjednávání cestovního pojištění, odpovědnost za škodu, úrazového pojištění nejen pro klienty VZP
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2020
Asertivní komunikace, psychologie
práce s klientem
2011