S. J. , životopis 951839
Představa o práci
Kde hledám práci
Slavkov u Brna + 5 km ochota dojíždět Mapa Vyškov + 5 km ochota dojíždět Mapa Bučovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Personalista Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a Obchodní akademie Bučovice, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 2017 – červenec 2021SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 7 měsíců
Ne********* o.
Referenta právně-personálního oddělení
leden 2024 – srpen 2024 8 měsíců
- Vedení evidence smluv, seznam interních předpisů - Obsluha datové schránky - Vyřizování požadavků na vydání zdravotní dokumentace, focení - Zajišťování komplexní spisovou agendu pro právní oddělení, archivace, fasování - Zajišťování vnitřní pošty pro odbor - Vedení evidenci pohledávek, zpracování podkladů pro škodní komisi - Účastnit se kontrolní činnosti odboru, podílení se na - Zpracování zpráv z kontrolních akcí - Vykonávání další práce v rámci své kvalifikace a kompletace, vyplívající z plnění úkolů, kterými mě pověří přímý nadřízený pracovník - Vytváření smluv a dodatku ke smlouvám - Řešení detenčních řízení - Komunikace s policií, správními orgány a úřady
ND*****.o.
Fakturant/ka
listopad 2023 – leden 2024 3 měsíce
- Zákaznický servis (komunikace se zákazníky, pomoc při problémech....atd.) - Vystavování faktur vydaných - Vystavování příjmových/výdajových dokladů vyřizování mailů/pošty - Práce s účetním programem MRP - Práce s bankou (párování plateb s fakturami) - práce s programem ADMIN (přihlašování/odhlašování zákazníků) - Práce v programu SLEDOVÁNÍ TV - Vyřizování servisů a radit se s technickým pracovníkem prodej služeb - Nákupy kancelářských potřeb, objednávání zboží na prodejnu
OT******* o.
Personalista
listopad 2021 – červenec 2023 1 rok a 9 měsíců
- Zpracování podkladů pro docházku zaměstnanců ve spolupráci se mzdovou účetní a následná kontrola před finálním zpracováním mezd - Komunikace s úřady a jinými institucemi - Obsluha datových schránek - Kontrola podkladů ke školení, zdravotních prohlídek apod. - Zajištění personální agendy při vzniku, průběhu i ukončení pracovního poměru - Vedení osobních spisů u zaměstnanců - Zajištění náboru nových zaměstnanců - Vedení týmu uklizeček - Třídění dokumentů v archivu, zakládání dokumentů k archivaci - Chystání dokumentů na skartaci - Vystavování přijatých a vydaných faktur a účtování k nim - Vyřizování pošty - Vydávání peněz z pokladny - Vystavování příjmových a výdajových pokladních dokladů - Řešení exekucí zaměstnanců - Kontrola a objednání čistících prostředků - Práce prováděny v účetním programu MRP
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PremierZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program MRP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení