Foto: Simona J.
ID 951839

Simona J. 22 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Slavkov u Brna + 5 km ochota dojíždět Mapa Vyškov + 5 km ochota dojíždět Mapa Bučovice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a Obchodní akademie Bučovice, příspěvková organizace

Obchodní akademie

září 2017 – červenec 2021SŠ s maturitou

Praxe 2 roky a 7 měsíců

Ne********* o.

Referenta právně-personálního oddělení

leden 2024 – dosud 8 měsíců

- Vedení evidence smluv, seznam interních předpisů - Obsluha datové schránky - Vyřizování požadavků na vydání zdravotní dokumentace, focení - Zajišťování komplexní spisovou agendu pro právní oddělení, archivace, fasování - Zajišťování vnitřní pošty pro odbor - Vedení evidenci pohledávek, zpracování podkladů pro škodní komisi - Účastnit se kontrolní činnosti odboru, podílení se na - Zpracování zpráv z kontrolních akcí - Vykonávání další práce v rámci své kvalifikace a kompletace, vyplívající z plnění úkolů, kterými mě pověří přímý nadřízený pracovník - Vytváření smluv a dodatku ke smlouvám - Řešení detenčních řízení - Komunikace s policií, správními orgány a úřady

ND*****.o.

Fakturant/ka

listopad 2023 – leden 2024 3 měsíce

- Zákaznický servis (komunikace se zákazníky, pomoc při problémech....atd.) - Vystavování faktur vydaných - Vystavování příjmových/výdajových dokladů vyřizování mailů/pošty - Práce s účetním programem MRP - Práce s bankou (párování plateb s fakturami) - práce s programem ADMIN (přihlašování/odhlašování zákazníků) - Práce v programu SLEDOVÁNÍ TV - Vyřizování servisů a radit se s technickým pracovníkem prodej služeb - Nákupy kancelářských potřeb, objednávání zboží na prodejnu

OT******* o.

Personalista

listopad 2021 – červenec 2023 1 rok a 9 měsíců

- Zpracování podkladů pro docházku zaměstnanců ve spolupráci se mzdovou účetní a následná kontrola před finálním zpracováním mezd - Komunikace s úřady a jinými institucemi - Obsluha datových schránek - Kontrola podkladů ke školení, zdravotních prohlídek apod. - Zajištění personální agendy při vzniku, průběhu i ukončení pracovního poměru - Vedení osobních spisů u zaměstnanců - Zajištění náboru nových zaměstnanců - Vedení týmu uklizeček - Třídění dokumentů v archivu, zakládání dokumentů k archivaci - Chystání dokumentů na skartaci - Vystavování přijatých a vydaných faktur a účtování k nim - Vyřizování pošty - Vydávání peněz z pokladny - Vystavování příjmových a výdajových pokladních dokladů - Řešení exekucí zaměstnanců - Kontrola a objednání čistících prostředků - Práce prováděny v účetním programu MRP

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PremierZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Google AnalyticsZačátečník

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program MRP

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45