Není foto: Marcela Č.
ID 1321420

Marcela Č. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola

Ekonomika

září 1984 – červen 1988SŠ s maturitou

Praxe 36 let a 2 měsíce

Li*********.s.

Referent vzdělávání a rozvoje zaměstnanců

září 2003 – dosud 21 let

Organizace školení, komunikace s nadřízenými zaměstnanci, agenturami práce, lektory, externími firmami, úřadem práce. Evidence, fakturace, zpracování pravidelných statistik, plánů vzdělávání. Zajišťování a organizace vstupního školení pro nové zaměstnance, příprava adaptačních programů, kontrola plnění adaptačních programů na pracovištích. Vypracování různých prezentací, příprava přehledů a podkladů pro audity, pro kariérní komise, pro výběrová řízení, vystavování objednacích návrhů pro externí školení, následná kontrola správnosti plnění. Hodnocení akcí interních i externích. Spolupráce při řešení projektů podpořených ze zdrojů Evropské unie. Zaškolování vedoucích zaměstnanců ve firemním personálním systému. Aktualizace katalogu vzdělávání, udržování číselníků v personálním IT systému, ověřování funkčnosti systému, hledání případných chyb v systému. Podpora zaměstnanců při absolvování on-line školení. Práce s firemními systémy, pomoc při organizování různých akcí pořádaných firmou, evidence pracovní doby.

Li*********.s.

Referent personálního oddělení

červen 2001 – srpen 2003 2 roky a 3 měsíce

Nástupy, výstupy, převody zaměstnanců na jiná pracoviště, změny na pracovních místech, plánování a reporty zaměstnanosti, příprava podkladů pro audity, komunikace se zaměstnanci, s odbory, kontrola plnění popisů pracovních míst, řešení různých problémů zaměstnanců, výpomoc při organizování firemních akcí apod.

Li*********.s.

Asistentka investičního oddělení

červenec 1988 – květen 2001 12 let a 11 měsíců

Zodpovědnost za chod Investičního oddělení (cca 20 osob), veškerá kancelářská práce, korespondence, zpracování podkladů k investičním akcím, příprava porad, zajišťování služebních cest, vyúčtování, administrace pracovní doby, spolupráce se mzdovými účtárnami při přípravě mezd apod.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Personální systém Datacentrum DC2

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Kurzy

Zákoník práce

2022

Excel pro pokročilé

2019

AGE Management

2019

Databázové a kontingenční tabulky

2018

PowerPoint

2011

Rozvoj komunikačních dovedností

2010

Zájmy

Turistika Práce na zahradě Cestování Sudoku Čtení knih

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45