M. Č. , životopis 1321420
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR specialista Personalista Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
Ekonomika
září 1984 – červen 1988SŠ s maturitou
Praxe 36 let a 5 měsíců
Li*********.s.
Referent vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
září 2003 – dosud 21 let a 3 měsíce
Organizace školení, komunikace s nadřízenými zaměstnanci, agenturami práce, lektory, externími firmami, úřadem práce. Evidence, fakturace, zpracování pravidelných statistik, plánů vzdělávání. Zajišťování a organizace vstupního školení pro nové zaměstnance, příprava adaptačních programů, kontrola plnění adaptačních programů na pracovištích. Vypracování různých prezentací, příprava přehledů a podkladů pro audity, pro kariérní komise, pro výběrová řízení, vystavování objednacích návrhů pro externí školení, následná kontrola správnosti plnění. Hodnocení akcí interních i externích. Spolupráce při řešení projektů podpořených ze zdrojů Evropské unie. Zaškolování vedoucích zaměstnanců ve firemním personálním systému. Aktualizace katalogu vzdělávání, udržování číselníků v personálním IT systému, ověřování funkčnosti systému, hledání případných chyb v systému. Podpora zaměstnanců při absolvování on-line školení. Práce s firemními systémy, pomoc při organizování různých akcí pořádaných firmou, evidence pracovní doby.
Li*********.s.
Referent personálního oddělení
červen 2001 – srpen 2003 2 roky a 3 měsíce
Nástupy, výstupy, převody zaměstnanců na jiná pracoviště, změny na pracovních místech, plánování a reporty zaměstnanosti, příprava podkladů pro audity, komunikace se zaměstnanci, s odbory, kontrola plnění popisů pracovních míst, řešení různých problémů zaměstnanců, výpomoc při organizování firemních akcí apod.
Li*********.s.
Asistentka investičního oddělení
červenec 1988 – květen 2001 12 let a 11 měsíců
Zodpovědnost za chod Investičního oddělení (cca 20 osob), veškerá kancelářská práce, korespondence, zpracování podkladů k investičním akcím, příprava porad, zajišťování služebních cest, vyúčtování, administrace pracovní doby, spolupráce se mzdovými účtárnami při přípravě mezd apod.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Personální systém Datacentrum DC2
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Kurzy
Zákoník práce
2022
Excel pro pokročilé
2019
AGE Management
2019
Databázové a kontingenční tabulky
2018
PowerPoint
2011
Rozvoj komunikačních dovedností
2010