Lucie P. 37 let , životopis 224314
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Specialista pohledávek Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Technické
Technickohospodářské a správní činnosti
2005 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 10 měsíců
Ce*****áva
referent vymáhání a exekucí
březen 2020 – dosud 4 roky a 10 měsíců
vymáhání, zajišťování vymáhání nedoplatků, pokut, daňová exekuce,vyřizování záležitostí týkajících likvidací, insolvenčního řízení. Komunikace s klientem a veškerá administrativa spojená s vymáháním, emailová atd.
Se********* 10
Pracovník logistiky a zpracovávání objednávek
leden 2019 – červen 2019 6 měsíců
Práce s ekonomickým systémem Money S3 - objednávky, fakturace, Každodenní komunikace se zákazníky – odběratelé, Řešení zákaznických otázek i případných stížností. Příjem plateb a výdej objednaného zboží, komplexní chod firmy, dobropisování, záskok na pokladně a výdej zásilek od zásilkovny či zboží. Kontrola bankovního účtu.
Va*****rác
mistr pro výrobu
březen 2018 – květen 2018 3 měsíce
Analýza pohledávek a závazků, organizování výrobních a pracovních úseků, kontrola stavu výrobků, fakturace v programu VIS Eko, řízení, organizování, kontrola a hodnocení vězňů v počtu 8-12 v KoVo výrobně, srovnávání cen. A různé administrativní úkony s výkonem práce spojené.
Če*******bou
Referent, obor Administrativa
2009 – 2018 9 let a 6 měsíců
posuzování invalidních důchodů, neschopenek, evidence žádostí různých příspěvků, kontrola lhůt, telefonická a emailová komunikace, faktury, archivace, skartace, atd.
ÚŘ*********ba)
Referent, obor Administrativa
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
o jednání s občany, úřady a vedením, jednání s ministerstvem práce a sociálních věcí o jednání s ministerstvem práce a sociálních věcí o administrativní a poradenská činnost o vedení firemní korespondence, řízení agendy spisovny, archívu o zpracovávání faktur o legislativní a auditová kontrola, reporty o práce s programem Posudky
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Osvědčení, specializační profesní příprava
Dělená správa
listopad 2021
Specializační profesní příprava, vymáhání mimo dražbu
září 2020
Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Obchodní zástupce
2015
MVČR - osvědčení e-learningový kurz
2010
ČSSZ osvědčení Vstupní kurz, Systém společenské péče, první pomoc, Bezpečnost práce a požární ochrana)
2010
rekvalifikace se zaměřením na administrativní práce
2008
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
2005