Foto: Pavlína V. OZP
ID 1346272

Pavlína V. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Pobírám invalidní důchod 1. stupně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola Kolín

provoz obchodu, vnitřní obchod

září 1992 – červen 1994SŠ s maturitou

SOU obchodní Kolín

prodavačka se zaměřením na smíšené zboží

září 1989 – červen 1992Vyučení

Praxe 27 let a 2 měsíce

Pr*******.s.

Referent týmu

duben 2022 – březen 2024 2 roky

1. Zajišťení obchodního styku se stávajícími a potencionálními zákazníky prostřednicvtvím komunikačních kanálů (telefon, e-mail, portál, DS) 2. Řešení samostatně jednodušších požadavků a poskytování samostatně nebo s odbornou podporou informace v rozsahu: - týkající se stávajících smluv a evidenčních změn ve smlouvách zákazníků - registrací na zákaznický portál - plateb, odečtů a vyúčtování - poskytnutí dodatku ke stávající smlouvě v rozsau veřejných cen - zachycení zájmů o nová odběrná místa, základní znalot doplňkových služeb - obecné povědomosti o nekomoditních produktech; zachycení zájmu - zachycení signálu k odchodu zákazníka z PP 3. Pořizování do zákaznického systému údaje plynoucí ze změn dodavatelsko-odběratelských vztahů 4. Zajištění zaslání příslušých dokumentů na vyžádání zákazníka. 5. Zajištění zadání samoodečtů na cizí distribuční portály 6. Zajištění podpory marketingových kampaní. 7. Komunikace se zákazníky se záměrem změny dodavatele. Vykonávání dalších činností vyplývajících z plnění konkrétních úkolů útvaru z pověření vedoucího v rámci působení útvaru.

AB*******aha

Obchodní referentka

únor 2022 – únor 2022 1 měsíc

1. Zajištění zákaznického servisu velkoobchodu s kancelářskými potřebami a papírem 2. Písemný a telefonický kontakt-aktiníví linka se zákazníky z databáze po celé ČR 3. Zajištění předání informcí zákazníkovi o kompletním sortimentu zboží společnosti, prostřednictvím webových katalogů a cenových akcí společnosti 4. Splnění požadavků zákazníka (objednávka, fakturace, reklamace, trasování) 5. Další administrativí činnost spojená s výkonem dané pracovní pozice dle pověření ředitele společnosti

In*********peň

xxxxxx

2011 – 2022 11 let a 6 měsíců

xxxxxx

ČS*******raj

Odborný referent

leden 2010 – březen 2011 1 rok a 3 měsíce

1. Odborné zpracování dávek nemocenského pojištění (dočasná pracovní neschopnost, ošetřování člena rodiny, peněžitá pomoc v mateřství) zaměstnanců v tuzemsku i zahraničí 2. Plnění povinností a úkolů v časovém rozvrhu a dodržování termínů k odevzdání výpočtu dávek nemocenského pojištění 3. Přehled, orientace a dodržování příslušných zákonů, směrnic a metodických pokynů spojených s nárokem a zparacováním dávek nemocnského pojištění 4. Klientské centrum (přepážka oddělení nemocenského pojištění). Osobní kontakt s klientem v úředních hodinách OSSZ Praha západ a administrativní činnost s ním spojená

ČS*****raj

Administrativní pracovnice, sekretářka

leden 2005 – prosinec 2010 6 let

1. Zajištění agendy i bezvadého chodu sekretariátu ředitele a náměstkyně KSSZ pro Středočeský kraj 2. Podpora a plnění úkolů pro všechny vedoucí pracovníky, zaměstanance příslušných odborů i oddělení v KSSZ pro Středočeský kraj 3. Podatelna - zajištění provozu v rámci celé KSSZ pro Středočeský kraj včetně příjmu, třídění, frankování a odesílání poštovních zásilek

*********kou

Ošetřovatelka otce

srpen 2002 – prosinec 2004 2 roky a 5 měsíců

xxxxxx

St*******zně

Servírka

červenec 2002 – červenec 2002 1 měsíc

Zajištění chodu jídelny a stravování tuzemských i zahraničních pacientů. Pracovní pozice byla z mé strany ukončena ze zdravotních důvodů po 1. měsíci.

Bo*********rna

Obchodní referentka, fakturantka

září 1996 – leden 2002 5 let a 5 měsíců

Zákaznický servis a zpracování objednávek, fakturace dle záznamů od obchodních zástupců, osobního odběru zákazníka, telefonického kontaktu (pasivní linka) Zpracování dat v PC (příjemky, výdejky, objednávky, fakturace, reklamace) Prezentace společnosti Botia, s.r.o. a uzavírání nových obchodních kontaktů na tuzemských výstavách ryb, chovatelských potřeb pro výběrové prodejny a veterinární ordinace.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

ruštinapokročilý začátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Péče o klienta v ČSSZ

Kurz zaměřený na otevření možností naučit sebe a klienta pochopit co znamená ČSSZ ve státní správě ČR| a jakou plní funkci. Vydáno osvědčení o kurzu od ČSSZ.

2008

Základy práce na PC, technika administrativy, základy anglického jazyka. Kurz 1995-1996 při Klasickém gymnáziu Říčany zaměřený na zlepšení v oblasti administrativy a práce na PC. Zakončeno závěrečnou zkouškou a vydáno Osvědčení s celostátní platností ve s

1995

Zájmy

Cestování, divadlo, četba, plavání. Dále vzdělávání se v oblasti administrativy, zdraví, prodeje a obchodu, práva, výroba dekorací a péče o drobná zvířata.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45